lørdag den 24. november 2012

Design Skolens julemarked...


... er slut om 2 timer (kl. 18:00),
så hvis du er i nærheden af Christianshavn/Holmen/Philip Langes Allé 3/Arkitektskolen, 
så skulle du tag og smut ind 
og kigge på alle boderne i de skønne bygninger.
Sikken et leben, sikke mange skønne ting.
Ikke så meget porcelæn og keramik i år, men masser af fede illustrationer, tryk,
og udskæringer i træfinér.
Og, ja, meget meget mere.




Jeg faldt pladask for disse strikkede kramme-dukker/katte, 
som er designet og udført på maskine 
af Emilie Dissing Wiehe. Hende kan
du kontakte her, hvis du er interesseret.



6 kommentarer:

  1. Det var da et herligt sted at tilbringe din lørdag på :-)
    Krammedukkerne er super skønne.
    Rosetter som jeg kan se på det nederste foto har jeg lige præcis gang i for øjeblikket :-)

    SvarSlet
  2. Spennende julemarked! Kjempesøte de kramme-dukker / kattene!
    Fortsatt god lørdag! :-)

    SvarSlet
  3. Å som jeg gerne ville have været med der, men der er jo lidt langt fra det nordvestligste hjørne af Danmark.

    SvarSlet
  4. Ih sikke en masse spændende og fine ting. Wow - så meget talent.
    Tak for stemningsbilleder og fortsat god weekend.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig lækkert ud, gid jeg havde haft tid til der, SUK :-) men tak for dejlige billeder

    SvarSlet
  6. De der kramme-katte er da bare for søde:)

    SvarSlet