tirsdag den 23. februar 2010

Genbrug på den sunde måde;)



Banankasser, frugt- og grøntkasser, det var da for morsomt, smart og super fornuftig bæredygtig genbrug!Jeg var ved først øjekast vild med indretningen i denne lejlighed vist i marie claire 2009.

Fløj straks ned i det nærmeste supermarked, i dette tilfælde Rema 1000, og kiggede efter tomme frugtkasser, og lucky me........:)




Nu er ideen hermed givet videre. Kan fortælle at kasserne er praktiske, holdbare, gratis, kan med lethed stables og er ofte i sjove farver.
Og så er det ikke mindst genbrug!

8 kommentarer:

  1. Sikke en fed idé, det er helt sikkert noget, jeg skal forsøge mig med i mit nye hus. Er det de helt store kasser, du har brugt?
    KH Dorthe

    SvarSlet
  2. Det har du ret i.. det kan man jo sagtens.. jeg har så meget stof og dillerdaller liggende, det skal da organiseres, skal det.. Kærligst Christina Aka Rappedikke

    SvarSlet
  3. Det ser da vildt godt ud på billeder. Hos mig ville det nok ligne..... nogen papkasser, jeg havde hentet i Brugsen.
    Sådan er tingene så forskellige.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte, når de sættes sammen. Skønne farver. Og tænk, hvor sund man ville blive hvis man spiste alle de bananer ;o)
    Tak for tippet!

    SvarSlet
  5. Tak for alle kommentarene:)
    Dorthe spurgte om det var de store kasser og ja, dem jeg fik nede i det lokale supermarked var store. Men jeg har også stået med nogle mindre ca. i A4 str. fra Netto og tænkte at de ville være gode at sortere papirer i.
    Og måske man kan lave en aftale med et supermarked om de gode banankasser, som også har et låg.

    God aften Stine

    SvarSlet
  6. Hej Stine.

    For at linek:
    Gå ind i lay out. og klik på add gadget. Vælg add picture.
    Når du er der skal du finde et billede på din pc og så er der en linje hvor du kan skrive linket som skal følge med billedet. Håber dette er forståeligt ellers skriver du bare igen.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  7. Hej igen.
    Det link du skal skrive er flg. Du åbner en ny internet side (du er samtidig inde ved gadget på din egne side) og finder lige præcis den side, hvor der er det du vil linke til (fx en give away) Du skal så kigge aller øverst på din skærm i browseren, der hvor der står: http://stine....... osv. Hvis det er noget med en give away, står der det til sidst på linjen. Du kopierer denne linje og sætter den ind på "link-linjen" så skulle den være der.
    Held og lykke.
    Mvh Maria

    SvarSlet