fredag den 26. februar 2010

Genbrug på den usunde men miljørigtige måde:)


Jeg har haft det sjovt....
Jeg har haft tid til at være kreativ og arbejde, og udforske ukendt materiale, ja.... vi kan også kalde det undersøge og lege, i den grad lege......:)
Det er dejligt, giver smil på læben og masser af energi, når ens ideer bliver til virkelighed!



Indrømmet, mange af poserne har jeg selv tømt, mæææn, ... jeg har også fået leveret en del af poser....
Jeg har syet og haft gang i ovnen.
Resultat skal sendes til Hendes Verden her en af dagene. Og jeg skal nok give besked når slik-sagen kommer i bladet.

Tilbage er der bare at ønske en rigtig god weekend med masser af hygge og masser af slik;)

2 kommentarer:

  1. Hæ hæ Stine, det ser da ud til at du i den grad har hygget dig ;-) Jeg glæder mig til at se resultatet, giv endelig besked når det kommer på tryk, så venter jeg i spænding imens.
    Rigtig god weekend.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. ej den teknik legede jeg med sidste uge, for der var jo lige en masse poser tilbage fra morens fødselsdag :) meen øv jeg kunne ikke få dem til at krympe ordentligt, så glæder mig til indlægget i hendes verden kommer :)

    Kh Sara

    SvarSlet