fredag den 19. februar 2010

Velkommen til min første giveaway...

Her er så min første give away.
På nuværende tidspunkt har jeg haft min blog i ca. 3 måneder og jeg er blevet total bidt af at blogge og arbejde med min billeder i photo scape.
Min mand kommer flere gange forbi om aftenen og spørger om der egentlig ikke var en konkret opgave jeg skulle have lavet færdig??? ...
.... og hvad svarer man til det, når man er bidt af at læse og lade sig inspirerer af alle jeres super skønne blogs???

Derudover må jeg indrømme, at jeg godt kunne tænke mig flere faste læsere. I laaaang.... tid havde jeg 40 faste læsere, fornylig er der kommet lidt flere til, men nu drømmer jeg om endnu flere tilmeldinger fra jer derude;)







De 2 førstepræmier er først min tørklædebog "40 fede tørklæder" og dertil et super let og lækkert petroleumsfarvet tørklæde stikket i påfuglemønster.
Eller min strømpebog "27 sjove strømper" og et par spiralstømper i frække farver som passer enhver voksen fod.




Herefter kommer et lyserødt tørklæde i bomuld, hæklet med finurlige figurer, blomster og blade.


Tilføj billede
.... eller et retstrikket bælte i forskellige kvaliteter og farver.

Som trøstepræmier har jeg 2 hårbøjler med enten blå eller røde fjer.





- en kommentar på dette indlæg udløser ét lod.

- en kommentar plus tilmelding som fast læser udløser 2 lodder.

Husk at skrive hvor mange lodder du smider i puljen.

Så er der vist bare at ønske alle en rigtig god give away, jeg håber at I giver at spille med på gensyn:)

NB! lodtrækningen finder sted onsdag d. 3. marts.

62 kommentarer:

  1. Hej Stine!
    Det er nogle pragtfulde præmier :-) Jeg er fluks med på 3 lodder!
    Rigtig god weekend.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hejsa!

    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, skønner præmier du udlodder:-)

    God weekend!

    Kærlige hilsner, Louise

    www.frktingeltangel.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Uha uha lækre præmier... To lodder fra mig her i første omgang... :)

    SvarSlet
  4. Jeg bliver da nød til at smide 3 lodder i hatten. De bøger har jeg lånt gud ved hvor mange gange på biblioteket.

    God weekend

    SvarSlet
  5. Sikke da en gaveregn. Jeg er med på 3 lodder.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  6. jow her skal jeg da helt sikkert være med, du laver så skønne ting. jeg vil meget gerne smide 3 lodder i puljen.

    lækre lækre ting :)
    Kh. Sara

    SvarSlet
  7. Wow! Jeg vil gjerne være med på slik en flott give away.. 2 lodder til meg.
    Kh Siri

    SvarSlet
  8. Sikke da nogle fornemme gaver! Jeg melder mig med 2 lodder og glæder mig til fortsat at følge din blog.

    SvarSlet
  9. Sikke fantastiske præmier. Og dine bøger er jo så skønne :)
    2 lodder til mig og god weekend til dig!

    SvarSlet
  10. Av for den, jeg vil gerne vinde. to lodder til mig.
    Kh Rikke

    SvarSlet
  11. Hold op en gaveregn. Jeg har din tørklædebog og er strømpebogen bare halvt så god...... Jeg ligger 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  12. Det er godt nok nogle fine præmier. Jeg vil gerne smide 2 lodder :O)

    SvarSlet
  13. Sikke vidunderlige præmier, og i så rigelige mængder, jeg vil gerne være med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  14. Jeg kan se, at flere har smidt tre lodder i puljen, kan man da det? Jeg har meldt mig, kommenteret, og jeg skal også nok linke. Så jeg deltager med 2 (eller er det tre?) lodder?

    SvarSlet
  15. Jeg vil meget gerne deltage i din skønne give away !
    2 lodder :-)

    SvarSlet
  16. Juhuuuuu, 2 lodder til mig tak. :o)

    SvarSlet
  17. Hej. God lørdag. To lodder til mig:-)
    Mvh Maria

    SvarSlet
  18. Sikke fine sager.
    Jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  19. Hej Stine
    Sikke nogle skønne ting, man kan vinde. Jeg er solgt til det strikkede bælte - det er lige mig:) Jeg smider 2 lodder i puljen og håber helt vildt på at vinde noget fra din hånd.
    Så vil jeg lige sige, at jeg har linket til dig på min blog, fordi jeg har hæklet en kat fra dit og Karen Maries bamsetillæg i Hendes Verden:)
    KH Puk

    SvarSlet
  20. Hej, jeg snupper lige tre lodder i stedet for de to lige her over :-)
    Mvh Maria

    SvarSlet
  21. Hold da op, Stine! Her er da godt nok mange præmier. Jeg har allerede din tørklædebog - den er FANTASTISK! Strømpebogen står på ønskelisten og måske er jeg så heldig her:)

    Fine, fine præmier alle og en:)
    God weekend!

    SvarSlet
  22. Min datter på 8 har fundet Hendes Verden og fluks kopieret alle bamseopskrifterne. For så kunne hun hænge alle siderne op og se dem PÅ EN GANG! De opskrifter er altså en succes. I aften laver jeg en kat til Build-a-bearen.

    2 lodder til mig.

    :-) Mette C.

    SvarSlet
  23. Sikken nogle dejlige præmier, jeg deltager gerne med to lodder - jeg linker dig til min blogroll - så kig bare over, og bliv gerne fast læser:) spændende at følge så meget der allerede er sket på din blog på så kort tid.

    SvarSlet
  24. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med. Jeg smidder 2 lodder.
    Kh Maria

    SvarSlet
  26. Nej hvor lækre præmier, jeg prøver lykken med 3 lodder :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  27. Hej, sikke flotte præmier. Jeg vil gerne være med på max antal lodder. Kan ikke se om det er to eller tre.
    -Anja

    SvarSlet
  28. Hej.
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Superskønne præmier du har!
    Mvh
    Karina

    SvarSlet
  29. Sikke nogle dejlige præmier. 2 lodder til mig. :)

    SvarSlet
  30. Hej.
    Jeg vil gerne være med;) 2 lodder fra mig.

    Dejlig blog, gang i pindene..

    Anita

    SvarSlet
  31. Begge bøger står højt på min ønskeseddel, så jeg skynder mig at sende 2 lodder afsted og krydser alt hvad jeg kan... og har
    KH Dorthe

    SvarSlet
  32. Tørklædebogen ser superlækker ud! Jeg hopper i puljen med tre lodder :)

    SvarSlet
  33. Skønne gaver..
    Jeg er med på 3 lodder...

    SvarSlet
  34. Jeg vil gjerne vinne. 1 lodd til meg.
    Kh Siri

    SvarSlet
  35. Sikke fine ting du giver væk!

    Jeg smidder 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  36. Sikke nogle flotte gaver - en heldig kartoffel, den der vinder :o).
    Jeg er med på 3 lodder, hvis man kan - linker i hvert fald også :o).
    Mette

    SvarSlet
  37. Jeg er med på 2 lodder:) Og håber meget på en af de to bøger:)
    Fin blog du har i øvrigt.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  38. Jeg er også med med 2 lodder og krydser fingre helt til d. 3 marts.
    Venlig hilsen
    Louise

    SvarSlet
  39. Jamen jeg er med på 2 (eller 3?)lodder... Vil så gerne i gang med at strikke, så sådan en strømpe- eller tørklædebog kunne jeg godt bruge :)

    SvarSlet
  40. Jamen for pokker. WOUW.
    Lad MIG være med...med TRE STORE lodder.
    Skønne, skønne GiveAways.
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  41. Jeg er da helt klart med. Lægger link på min side.
    1 lod.....og så er jeg jo fast læser allerede.

    SvarSlet
  42. Lækre, lækre præmier - de strømper (plus bog) ku jeg rigtig godt bruge. 2 lodder, tak. KH Lisbeth

    SvarSlet
  43. Sikke en skøn blog!! Og skønne, skønne præmier!! Jeg er helt sikkert med!
    Kaster 2 stk lodder i hatten og krydser fingre!! :)

    SvarSlet
  44. Herlig blog, er herinde for første gang! Men er nu meldt som fast læser, for her får jeg vist masser af inspiration! 2 lodder fra mig

    SvarSlet
  45. Dejlig blog, har flux meldt mig som fast læser , så to lodder herfra..og krydser nu fingre for strømpebogen.... har ikke strikket strømper i maaaange år, kunne være skønt at komme igang igen ;o)
    Kh Mariannne

    SvarSlet
  46. Jeg vil gerne være med med to lodder :)
    KH Jytte

    SvarSlet
  47. Hei, blir fast leser i dag så to lodder på meg :D Marie

    SvarSlet
  48. Skønne sager som kunne være lækkert at vinde ;)

    2 lodder til mig..

    Kh Maria

    SvarSlet
  49. Sikke en fin give-away! Jeg vil gerne være med, 2 lodder tak :-)
    Kh Stine.

    SvarSlet
  50. Sikke nogle flotte ting du laver! Jeg vil gerne være med på to lodder.
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  51. 2 lodder fra mig - glæder mig over at du er begyndt at blogge :-)

    SvarSlet
  52. Jeg smider også to lodder i puljen! Jeg er vild med dine ting, så det var fantastisk at falde over din blog!
    kh Sarah

    SvarSlet
  53. · { fine fine ting ;-))) } ·

    SvarSlet
  54. Skønne ting!

    Jeg smider (desværre) kun et lod i puljen! Men jeg hepper på det! :-)

    Hilsen Brith

    SvarSlet
  55. Så fine premier! Jeg er med og tar to lodd!
    Kom å bli med på min giveaway om du har lyst :0)

    SvarSlet
  56. hejsa jeg er med på 2 lodder hilsen tinekj@mail.dk

    SvarSlet
  57. Jeg smider da også gerne 2 lodder i puljen - eller 3 hvis det gælder.
    Skønne loppefund - jeg er vild med kakaokanden.

    SvarSlet
  58. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd da jeg også er følger. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlet
  59. jeg bliover da nød til at være med hos dig - glæder mig til at være sammen med dig til nye projekter i morgen :0)
    KH Karen Marie

    SvarSlet
  60. Sikke nogle fine ting! Jeg er ny på bloggen, men vil huske at følge lidt med herinde. :-) Jeg er med på 2 lodder. :-)

    SvarSlet
  61. Kan man nå det endnu? Jeg er med på to lodder, er helt forelsket i dine strømper:)

    Kh Bolette
    bolette snabela gmail.com

    SvarSlet