søndag den 28. oktober 2012

Den svenske udgave...



... af Home Made er nu udkommet, i Sverige.
Det er den samme bog som den danske,
de samme modeller fra Rachel Søgaard, Karen Marie Dehn og
mig, Stine Hoelgaard Johansen.
Jeg har modtaget et eksemplar, og
det vil jeg bortlodde til mine svenske læsere i en lille give away.

1 lod: skrive en kommentar
2 lodder: skrive en kommentar + mellem dig som fast læser (hvis du ikke er det i forvejen)
3 lodder: det samme som 2 lodder + lave et link til min blog.

Vinderen af bogen trækkes 1. November

29 kommentarer:

  1. Så flott! Vet du om denne boka blir utgitt på norsk? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg ikke hørt noget om fra Politikens forlag desværre.
      Men det ville da være dejligt:)

      Slet
  2. Ja, denne flotte give away vil jeg være med på.;-)

    SvarSlet
  3. Den bog vil jeg meget gene vinde :-) er fast læser og linker lige om lidt, så 3 lodder til mig tak ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups, var det kun til svenske læsere?

      Slet
    2. Nej, du må da meget gerne være med, hvis du kan læse svensk:)

      Slet
  4. helt sikkert med :) så er det lige pludselig en ekstra bonus at have svensk familie :) 3 lodder herfra :)

    deltag gerne i min give away også http://krea-kaos.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
  5. Den svenske dronning er jo tysk født, så måske kan det bruges som erstatning for svenske aner ;-)) Jeg kan sagtens finde ud af at læse svensk og hopper i bøtten med 2 lodder :-)
    kreative hilsner
    Angelika (lige syd for grænsen)

    SvarSlet
  6. Jeg snupper 2 lodder. Jeg ved ikke helt hvad sveske-udgaven indebærer, men går ud fra at det er SVENSK og IKKE SVESKE :)

    SvarSlet
  7. Jag talar svenska...hehe - må være alle de cowboyfilm jeg så på svensk tv i min barndom. Skøn aften til dig...knus

    2 skønne lodder til mig tak

    SvarSlet
  8. Det gælder ikke, hvis man har sympati for Sverige ? ;oD
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. Jag skulle gärna vilja vinna! :-)

    SvarSlet
  10. Sikke fint! 2 lodder til mig tak.
    Der er også giveaway på min blog. Måske har du lyst til at kigge forbi : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  11. Hej!! jeg laver lige et link, alt andet har jeg gjort, så det bliver vist 3 lodder
    kh. Lissen

    SvarSlet
  12. Hej vil gerne være med på 2 lodder... ha en dejlig dag

    SvarSlet
  13. Vil rigtig gerne være med på 2 lodder.

    kh Anette
    tudskaervej4@mail.dk

    SvarSlet
  14. Jubiii - Så blev jeg også fast læser - så 2 lodder til mig :-)
    Kærligst fra Julie Maria
    www.klokkinder.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Jeg hapser altså også 2 lodder her, den bog vil jeg vildt gerne eje :)

    SvarSlet
  16. Jeg er da lige med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  17. Snupper lige 2 lodder. Kig evt forbi og se min give away

    SvarSlet
  18. Jeg kunne godt bruge et lille krea-bust her i vintermørket!
    Krydser fingre og deltager med 3 kæmpe store lodder :-)
    Glæder mig til at følge med fremover!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  19. 3 lodder til mig - den vil jeg kikke i med min svenske ven hvis jeg er så heldig :)
    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg lægger et lod :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  21. Very nice gift, hope for the best.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  22. Jeg tror lige jeg når det på falderebet...jubiii...
    Jeg krydser fingre...

    SvarSlet