mandag den 15. oktober 2012

En lille hurtig give away....


... i anledning af, ja.... bare fordi, at det har jeg lyst til....;)
Jeg har fået en jule-reklame-bog fra firmaet Emcollage, som
sælger det lækreste, lækreste gavepapir til firmaer/butikker.
Halvdelen af bogen indeholder billeder med inspiration til indpakning og farvekoder til de forskellige bånd og papir.
Men bagerst, og her kommer det interessante,
er der små prøver af de forskellige stykker gavepapir.
39 forskellige stykker papir i målene 19 x 25 cm.
Se dem alle sammen her.
Ikke store, men jeg er sikker på, at der er nogen af jer derude,
 som kan trylle fantastiske ting frem af sådan stykker papir.

Bogen kan blive din, hvis du lægger en kommentar, hvori,
du fortælle hvad du havde tænkt dig at lave af papiret.
Du må gerne linke:))
Den heldige vinder, 
trækker jeg nu på onsdag d. 17-10-2012 kl ca 21:00









96 kommentarer:

  1. Julekort! Jeg kan scrappe med alt, selv det mindste stykke del.

    SvarSlet
  2. Flot og lækkert papir kan man altid bruge. Jeg vil lave nogle fine frøposer til alle mine frø fra haven, og måske der vil være papir tilbage til at pakke små kalenderpakker ind i.
    Helle
    hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  3. Flotte flotte papirer. Jeg ville lave 'til og fra kort' - der skal nemlig produceres mange nye i år, der er tomt i kassen
    Karen

    SvarSlet
  4. Waou, hvis jeg var heldig så skal der laves til og fra kort, og nok også et par julekort :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Umiddelbart tænker jeg små julesmykkeæsker og evt lidt figurer gennem lamineringsmaskinen med ungerne til ophæng.

    SvarSlet
  6. Ih, lækker Give Away! Jeg vil lave nogle flotte julekort samt pynte de glas, jeg altid giver væk i december, med mine hjemmelavede brændte mandler i :-) Kig gerne forbi min egen Give Away, som jeg satte i gang i går: 4 julebøger fra Bo Bedre... julen sig nærmer ;-)

    Glade hilsner

    Karina // kpeschardt@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Lyder lækkert - jeg vil lave kuverter til at sende julehilsner i , vil købe ensfarvet papir i farver der passer til og skrive på det .
    Alt efter hvor stift papiret er vil jeg lave små poser til små gaver :)
    Vil også bruge noget til dekoration at en trææske hvori jeg har mine perler - det er en gammel en fra skruer :))

    Glæder mig!

    Marianne

    SvarSlet
  8. Flot papir kan altid bruges. Men en god del af det skal laves til Tusindfryds fine hjerte-guirlander. De er noget af det fineste julepynt jeg kan forestille mig. Enkelt at lave, enkelt i udtrykket og med det rigtige papir; super-julet.

    /Lise
    lise_sodborg@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Uuhhhh lækkert papir er altid velkommen. Det kunne bruges til julestjerner til juletræet, til-fra kort og til at pakke gaverne flot ind. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  10. Super lækkert, jeg elsker inspiration til hvordan gaverne skal pakkes ind... Jeg er med

    SvarSlet
  11. Jeg ville lave små lækre æsker til gaver;O)

    SvarSlet
  12. Lækkert papir, der kan bruges til gifttags og måske lide "jule"-origami?! :-)

    SvarSlet
  13. Ja men Stine...hvad kunne man IKKE lave ud af sådan noget smukt papir....uha
    Julekort,til og fra kort,tags,æsker,konvolutter,nauhh jeg kunne blive ved :)

    Jeg krydser fingre og tak for muligheden:)

    Knus og kram herfra


    SvarSlet
  14. Så fint det er det papir. Her vil jeg bruge dem til til/fra kort, andre kort og evt. Et juleophæng med stjerne klippet i papiret.

    Jeg har også en give away i gang på bloggen om en broderibog, kig forbi hvis det kunne friste.

    Www.annasmorblogger.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil flette hjerter, for det er jeg nemlig helt vild med! Jeg vil også klippe store stjerner med forskelligt motiv på hver side og hænge dem op i mine store vinduer, det bliver fint tror jeg. Jeg krydser mine fingre der kribler for at komme igang med flot papir og skarp saks.

    SvarSlet
  16. Jeg vil bruge papiret når jeg laver scrapbooking

    SvarSlet
  17. Jeg laver hvert år sammen med min søster en pakke kalender til min mor - vi køber/laver 12 pakke hver. Min mor laver de smukkeste kort - hun sidder og prikker små huller og syr mønstre deri - måske jeg skal låne nogen af hende og vise på min blog. Og der bruger hun både smukt papir og spændede tråd. Så vinder jeg - så tror jeg bestemt at den skal i hendes pakkekalender. Det vil hun elske. Hun hygger sig så meget med den pakkekalender - mens hun får morgenkaffe sidder hun og kigger på pakkerne og bestemmer så, hvilken hun skal pakke ud. Hun plejer at sige, at hun kan gætte om de er fra mig eller min søster udfra papiret. Sidste år "snød" vi hende og pakkede begge ind i en hel masse forskelligt papir :-)

    SvarSlet
  18. Uuuuuuh sikke en fin give-away!! :D
    Jeg vil bruge papiret til at lave julekorte: Jeg tror jeg vil laminere nogle stykker og derefter hækle kanten med noget lækkert merceriseret bomuld! :)

    SvarSlet
  19. Sådan en fin bog. Noget af papiret skal min yngste Anna have til hendes collager. Hun collager og decoupager så fint, og hun skal have lidt nyt. Så skal andet bruges til vores julekort og til-og-fra kort, som vi laver hvert år. :-)

    SvarSlet
  20. Jamen, jamen, sådan noget lækkert papir ville jeg kunne bruge til RIGTIG mange fine ting. Jeg vil helt klart være med i puljen om at vinde sådan en fin bog. Knus Heidi

    SvarSlet
  21. Ej, den bog har vi lige fået på mit arbejde, der er SÅ meget lækkert papir i:-) Man kan da bruge det til alt muligt, om ikke andet, så bare til at bladre i og få lidt julestemning:-)

    SvarSlet
  22. Yes yes - kunne godt bruge lidt fint papir til nogle collagebilleder :)

    SvarSlet
  23. Jeg er med :-) Jeg vil bruge papiret til julepynt.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  24. Jeg er med i denne skønne give away

    SvarSlet
  25. Bogen lyder godt nok spændende! Hvis det er mig der er den heldige kunne jeg tænke mig at lave sådan nogle kræmmerhus-hatte til hyacinterne, de pynter rigtig fint indtil hyacinterne begynder at springe ud, derefter kan jeg bruge dem som kræmmerhuse til juletræet. Og så kunne jeg også lave små juleophæng til vinduerne.

    camillabertram@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Åh den bog er lige noget for mig eeelsker at pakke gave fint ind. Papiret vil jeg bruge til at folde traner af, har endnu ikke prøvet mine færdigheder udi i det.

    SvarSlet
  27. Min datte elsker at sortere sine ting i små æsker. Jeg folder derfor æsker i forskellige papirstykker på 16*16. Jeg har ikke lavet så mange endnu.. men kunne godt se muligheder i den bog.

    Endestykkerne ville jeg nok bruge til julekort

    eller flag/hjerte/stjerne guirlander (som den her http://designbydalkaer.blogspot.dk/2011/12/hjerter-pa-rkke.html )

    eller udklippede bogstaver (som dem herhttp://designbydalkaer.blogspot.dk/2012/03/bogstavjagt.html )

    eller... Mulighederne er jo faktisk uendelige.

    Kig gerne med på min blog hvor jeg også har en GIVE AWAY lige nu: http://www.designbydalkaer.blogspot.dk/2012/09/boot-cuff-give-away.html

    // Louise

    SvarSlet
  28. HVILKEN fantastisk give away! Her skal papiret bestem bruges til bitte bitte små collager, der skal eksperimenteres med....De er i hovedet men har ikke rigtig fundet ud endnu...

    SvarSlet
  29. Den bog vil jeg meget gerne vinde :) Tænker julepynt og gavemærker med hæklet kant.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  30. Vil helt sikkert gerne deltage.
    Papiret skulle bruges til julepynt på pakker, tror jeg ville forsøge mig med foldeteknikken - eller små udklip. Mulighederne er mange.

    Mange hilsner og krydsede fingre ;o)

    SvarSlet
  31. Ej, den må meget gerne blive min. ;) Jeg ville lave julepynt til træet, julekort og så skulle det også bruges til æsker og overflader i reolen. Jeg krydser!
    Mange hilsner Julie

    SvarSlet
  32. Jeg skal da bruge det til julepynt...og til at folde traner til min planlagte uro med multi mange traner ...og så har jeg også et par æsker som jeg vil bruge til julegaver som ville blive så meget pænere med smukt papir på :)

    SvarSlet
  33. hej Stine
    Den vil jeg gerne vinde :o) - og sker det, vil jeg bruge dem i mine collager / decoupager - eller som indpakningspapir til smågaver.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  34. Hold da op hvor er den fin, kan da kun få ideer til hjemmelavede julekort når jeg lige kigger på den. Det er ved at være længe siden jeg sidst har lavet sådanne, men bogen og papiret kunne let være start stødet til atter at komme igang. :-)

    SvarSlet
  35. Det vil være fantastisk at vinde - hvis jeg er så heldig skal det bruges på dekoration i vores lille vinterbabys værelse :)
    VH
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  36. Uh ha den er fin - jeg ville helt klart lave klippe klistre fine julekort af alt det fantastiske papir :)

    SvarSlet
  37. Wauw... den vil jeg gerne vinde og alt det fine papir skal jeg lave lækre papirskugler af til ophæng på årets juletræ.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  38. Jeg ville bruge papiret på at lave julestjerne, så krydser finger

    SvarSlet
  39. Jeg tænker at jeg kunne folde de skønneste 6 kantede æsker, som både kan fungere som julepynt men også som indpakning til gaver, de små i hvert tilfælde.

    SvarSlet
  40. Hvis jeg vandt så ville jeg lave fine julekort af det og måske også lave nogle æsker til når der skal laves konfekt :-)

    SvarSlet
  41. Hvis jeg vinder, vil jeg bruge papiret til julekort, fødselsdagskort mm.

    Kh Mette

    SvarSlet
  42. jeg tænker også julekort og kuverter og pynt på væggen :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  43. Julekortet og små pakker:-)
    Mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  44. Så smukt papir med så mange anvendelsesmuligheder :-)

    Tænker, jeg ville bruge det til at dekorere gaver med, lave kort af, dekorere nogle æsker med, lave guirlander af :-)

    SvarSlet
  45. Superflot! Jeg ville klart lave kræmmerhuse til juletræet. :-)
    Vh Eva

    SvarSlet
  46. Lækre motiver og farver :)
    Jeg vil flette julehjerter, kræmmerhuse og små julestjerner :)
    Også mangler man altid noget at lave flotte julekort af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov min mail er
      Malurne@hotmail.com

      Slet
  47. Jeg vil lave alverdens jule dimserier! Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  48. Jeg vil lave collager og scrappe med papiret :)

    Sisse // www.sissetoft.wordpress.com

    SvarSlet
  49. Sikken en lækker bog! Hvis jeg vinder, vil jeg bruge papiret til julekort, gavemærker, æsker, decoupage, julepynt og alt muligt andet. Jeg tror faktisk også, jeg kunne finde på at lade noget af det smukke papir sidde i bogen og så bare kigge på det :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Hjemmelavet julepynt selvfølgelig! Sammen med min datter.

    louise@angelface.dk

    SvarSlet
  51. Jeg er med! Jeg vil nok bla bruge det til til og fra kort samt nogle fine små kræmmerhuse til vores lille juletræ. :-)

    SvarSlet
  52. Sikke en fin give away(:
    Jeg ville nok lave nogle smukke julekort eller lave nogle til og fra kort.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en Mirenesse mascara(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-15.html

    SvarSlet
  53. Hvor er det dog bare en fin give away, du har kørende(:
    Jeg ville enten lave nogle til og fra kort, eller kliste noget af papiret på nogle små glas, og putte fyrefadslys i(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et sødt mumi puslespil(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-8.html

    SvarSlet
  54. Super fin give away og jeg ELSKER alt der har med jul at gøre, så papiret skulle selvfølgelig bruges til julekort, julepynt, gavemærker, lables til hjemmelavede julegodter og decoupageart til jul... Det er det bare perfekt til!

    Du er velkommen til at kigge forbi hos mig: http://agnethe-aboutagirl.blogspot.dk/ og min mail er: agnethe.thorsen(a)gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg er så meget med - Åh! gid jeg vandt den.
    kh Anette
    tudskaervej4@mail.dk

    SvarSlet
  56. Hvor er det noget lækkert papir. Jeg ville helt sikkert folde de smukkeste julekugler og kræmmerhuse :-)
    Mvh. Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg vil pakke min gravide søsters pakkekalendet ind i det fine papir så den både pynter og bringer glæde hos hende

    SvarSlet
  58. Jeg tænker straks julekort og julepynt. F.eks. Flettede hjerter osv.... Iiiihhhhhh hvor je elsker julen, må nisserne være med mig :-)

    SvarSlet
  59. I, hvor fint.
    Jeg ville enten folde små æsker til at gemme jule-godter i eller folde origami-dyr og hænge dem op som julepynt.

    SvarSlet
  60. Åhhhhh hvor ville jeg bare gerne vinde denne bog, næsten mit højeste ønske her til jul. Så ville jeg helt sikkert bruge papiret til at flette nogle tasker af.

    SvarSlet
  61. Hvor ser det spændende ud !!! Ja, hvad skulle papiret mon bruges til ???? Måske at beklæde konservesdåser med og siden lave dekorationer i dem, til og fra kort, julekort, et eller andet pynt på gaverne, ophæng med hjerter og stjerner, små gaver, ja, det kan helt sikkert bruges til mange ting. XXX fingre ;)

    SvarSlet
  62. Åh, en spændende giveaway, hvis man har hang til papir og mønstre!
    Jeg vil lave juleornamenter og lucky stars.

    SvarSlet
  63. Ih hvor en fin Give Away. Jeg vil klart lave de fedeste bogmærker og derudover kreahygge med banditterne.
    Og så måske prøve de der foldede lanterner jeg ser rundt omkring i BlogLand og og og....
    Krydser fletninger.

    SvarSlet
  64. Jeg ville lave kræmmerhuse af de skønne papirer, evt med en kant at tyl, blonder elller kantbånd hvad nu ville passe til papiret :)

    SvarSlet
  65. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  66. uhh, jeg ELSKER jul, og det sikke noget skønt papir. det ville være perfekt til diverse julekort, til og fra kort og en julepakkekalender :)

    SvarSlet
  67. Helt sikker kuverter og flettet julehjerter.

    SvarSlet
  68. Neeeeeej, det vil jeg rigtig gerne have fingre i. Jeg ville bruge dem til at lave mine collager... og noget juhuuuulepynt :-) Krydser fingre!

    SvarSlet
  69. Jeg vil også være med! Jeg elsker at pakke julegaver ind og kan faktisk godt bruge mange aftner på det, så vær gave fremstår som et lille "kunstværk" Så bogen i sig selv vil inspirere mig. Og papiret...åhh... pynt på gaverne, hjerter, stjerner, collager ... mulighederne er mange.

    SvarSlet
  70. Uhhhh.. Det kribler i fingrene! Selvfølgelig ville jeg lave julekort, små julepakker men tror også jeg ville prøve at lave nogle kasser/æsker/ruller og beklæde dem med flotte mønstre, hvor man kunne opbevare forskellige ting og sager!

    Og så kunne de være super snukke at lave julehjerter og kræmmerhuse af :)

    Krydser fingre og tæer - og har linket på min egen side:

    www.den-lille-blomst.blogspot.dk

    SvarSlet
  71. Elsker juletid med "det hele".
    Vil bruge papiret til pakkekalender og julepynt.

    SvarSlet
  72. det skulle bruges til en lille pakkekalender :)

    deltag gerne i min give away også http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  73. Den skal blive min.... Og bruges til en sættekasse på sønnens værelse til alle hans små dimser.

    SvarSlet
  74. Ej hvor fint :)
    Jeg elsker at lave julebag, så det kunne blive nogle smukke krammerhuse, med hjemmebag, som små hyggelige julegodte gaver :)

    SvarSlet
  75. Hej!! når jeg vinder (hi hi) så vil jeg lave nogle uroer, med fugle, blomster og hjerter....det kan også blive til nogle fine "paper balls", eller også skal det være noget helt andet....??
    kærlig hilsen
    Lissen

    SvarSlet
  76. Årh nej noget lækkert gavepapir de har!
    Jeg tror jeg ville bruge noget af papiret til små æsker og dåser. Låget bliver så fint med lidt lækkert papir på. Derudover kunne en uro være et skønt projekt.

    MEN mest af alt mangler vi et ophæng på yderdøren til jul. Det er en af de få skønne ting ved at være på SU og bo i lejlighed. Der kan hænge de fineste ting på døren, uden de får sne og frost :-)Det må være hovedeprojektet!
    Jeg krydser fingre for nyt skønt juleophæng :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  77. Det er da den lækreste bog!
    Jeg ville lave kort, pakke små kærlige gaver ind og bruge en del af papiret i Andreas scrapbog.
    I min klasse laver jeg "målkor" til alle eleverne. Sådan en slags aftalekort mellem mig og dem. Hvad skal du øve dig i? Jeg ville også bruge noget af papiret til disse kort, så eleverne fik hver deres særlige kort. De er jo hver især noget ganske særligt.

    SvarSlet
  78. Jeg er helt klart med.. Vi har bogen i butikken og den er super lækker! Desværre får jeg nok ikke lov at sætte saksen i den... Mega gennemført måde at sende prøver på...!

    SvarSlet
  79. - Og juleklip selvfølgeligt... Det med neon skal der hækles kanter på... ;-)

    SvarSlet
  80. De fineste gaveæsker vil jeg folde af det vidunderlige papir - det er verdens fedeste, at give en gave væk og så i hjemmelavet indpakning :-) Skøn blog - er i gang med at hækle dine skønne runde lapper.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Som anonym kan man vel ikke vinde - derfor smider jeg lige en kommentar mere - Hilsen Malene

      Slet
  81. Skønt papir kan altid bruges af mig og min datter til al verdens pynt både til jul og senere. Har virkelig brug for lidt held i livet lige nu - så please - lad det blive mig :-)

    Kh Heidi (heidi.bevensee@gmail.com)

    SvarSlet
  82. Jeg ville lave jylepynt!
    Ophæng med Disney figurer, som er mit tema i år, se evt på min blog.
    Derudover ville jeg bruge det til alle de adventskalendere jeg skal lave, som udsmykning og lidt ekstra lir:)

    SvarSlet
  83. Jeg vil lave små origami-fugle til troldegrenen, og hvis noget er til overs, til-og fra kort:O)Så jeg prøver lykken.
    hilsen Inge (ihg@sol.dk)

    SvarSlet
  84. Jeg vil lave kusudami blomster, kort, ugler, æsker, tags og sikkert en del andet :)

    med-saks-og-lim.blogspot.com

    SvarSlet
  85. Pakke søde gaver ind :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  86. julehjerter og stjerner.
    Det vil min datter bruge det til.

    SvarSlet
  87. Jeg ville nok folde traner og måske lave en stor samling papirsluftballoner til en uro - og måske folde papirbolde der kan pynte i karme og fade...

    SvarSlet
  88. Den er så fin, den bog. Jeg ville bruge den til årets juleklipperi, og det med neon ville jeg nok lave fine til og fra kort ud af. Højst sandsynligt med en hæklet kant rundt. Eller måske en zigzag på symaskinen...

    KH

    SvarSlet
  89. Så fin bok! klippe kort og små figurer sammen med husets kreative datter her i skogen nord for Oslo!

    SvarSlet
  90. Jeg ville elske at bruge det her til at lave julekort sammen med mine niecer :)

    SvarSlet
  91. Det første jeg lige tænkte var.. så skal jeg da lave en patchwork-plakat af sekskanter.. det kunne være et sjovt projekt :) Jeg håber jeg vinder den fine bog

    SvarSlet
  92. Perfekt til art journaling. I'm in!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  93. Jeg ville lave sirlige små fine kort og sende dem til alle dem jeg har kær...og overraske med en omgang konfetti inde i brevet...bare fordi......:-)

    SvarSlet