mandag den 30. december 2013

Godt Nytår og tapet



Kære alle sammen
I ønskes et rigtig dejligt og lykkebringende Nytår.
Tak for alle de gange I kigget ind til mig i 2013.
Jeg glæder mig til et gensyn i 2014 og at kigge ind hos jer,
og se alle de inspirerende ting som I har gang i.

Billedet herover, er et helt nyt billede taget af 
fotograf Anitta Behrendt.
Det er i Hendes Verden i denne uge (uge 1) og er en del
af en "tapetsag", 
hvor jeg og 2 andre damer bliver interviewet til bladet.

Rigtig Godt Nytår, kh. Stine:))

13 kommentarer:

  1. Også rigtig godt Nytår til dig
    Jeg har lige læst artiklen om dig - og set dit smukke strik i det skønne strikhæfte, der følger med HV i denne uge

    SvarSlet
  2. Ay altså, smukke Stine- og smukke skab. Glæder mig allerede til at ligge med bladet i sengen i aften, når vi er veol ankommet til Ærø:-) Ha et dejligt nytår. Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Flott bilde av deg og så fint skapet ser ut med din kreative løsning! :-)
    Ønsker deg et riktig godt nytt strikke- og hekle-år!

    SvarSlet
  4. Godt nytår til dig - og dine.

    Jeg vil se frem til, at læse mere i artiklen... ;)

    Kram
    /Christina

    SvarSlet
  5. Hej Stine
    Også godt nytår til dig - og tak for spændende og inspirerende blog. Jeg glæder mig til at følge dig videre ind i 2014.
    Må vist have fat i Hendes Verden..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, glæder mig til at "kigge ind til dig".
      Godt Nytår, Stine:)

      Slet
  6. Også godt nytår til dig, Stinne! Tak for et inspirerende år :o)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde - jeg nyder at følge med hos dig, der sker jo så mange spændende ting. Og jeg håber du vil blive ved med at kigge ind hos mig - jeg bliver altid så glad når du kommer forbi hos mig :-)

    Godt nytår

    SvarSlet
  8. Flot billede af flot blogger. Godt nytår.

    SvarSlet
  9. Tak for et inspirerende år.
    Du og dine kære ønskes et lykkebringende godt nyt år her fra det kolde nord.

    SvarSlet
  10. Jamen, så vil jeg glæde mig til at læse HV :-) Super godt billede af dig, Stine :-)

    SvarSlet
  11. super godt billede og flot tapet :)
    rigtig godt nytår og tak til dig for søde kommentarer hos mig i året der er gået
    knus

    SvarSlet