lørdag den 28. december 2013

Strik en trøje


I Hendes Verden nr. 52 har jeg en enkelt model med.
En trøje, som man også lige kan ane på forsiden af bladet.
Trøjen afleverede jeg i August 2012,
strikkede den i min sommerferie det pågældende år. 
Nu er den endelig i bladet og jeg har fået modellen tilbage. 
Det gør jeg med alle de ting som jeg laver til Hendes Verden.
Trøjen har jeg brugt en del her i Julen. 
Lige mine farver:)
Strikket i Alpaca Silk fra Hjertegarn.
Jeg kom i tanke om dette indlæg. 
Man skulle næste tro at jeg havde lavet trøjen efterfølgende.
Den blå som jeg har brugt til trøjen er bare mere petroleum end
den klare blå i indlægget, ellers er de andre farve ens, sjovt ikke?
Som jeg siger, det er mine farver:))



5 kommentarer:

  1. Den er i hvert fald superflot - og sikke skønne detaljer ..

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker også lige mine farver:)

    SvarSlet
  3. Smuk trøje og jeg "elsker" farverne :-)
    Ønsker dig et godt nytår <3

    SvarSlet