fredag den 6. december 2013

Hov, ... jeg har helt glemt at vis jer...


 ... juletrøjen, som jeg har i Hendes Verden i denne uge.
Klassisk, jullet, smuk også i andre farver, og strikket
i det blødeste alpacagarn fra Hjertegarn.
Sjalet har I set.
Vesten strikkede jeg på Mallorca i sommers:)...
... og både sjal og vest vises i tillægget til Hendes Verden i denne uge.
Vesten har jeg selv brugt en hel del.
Det er mig der har den på på det sidste billede;)
Faktisk er det så skønt med en sådan en lille lun vest, så
jeg simpelthen vil strikke en mere til mig selv.
Rigtig god weekend til jer alle sammen:))




6 kommentarer:

  1. Den ser god ud din vest,måske skulle man have sådan en på pindene:-)
    -og dejlige med julefarver og stemning på trøje og sjal:-)

    SvarSlet
  2. hi hi gættede straks, at det var strik fra din hånd, da jeg kiggede bladet igennem :)
    Total lækker strik, men også den smukke broche du har på.
    God weekend søde Stine <3

    SvarSlet
  3. super flot strik igen igen Stine ... du er så super dygtig og kreativ
    go weekend herfra

    SvarSlet
  4. Veldig fint!! Alpacagarn er både deilig og strikke med og ha på seg. Ønsker deg en god adventstid :)

    SvarSlet
  5. Lækre sager. Juletrøjen er rigtig flot især.

    SvarSlet
  6. Sikke fine og lækre sager - særlig fin er juletrøjen :)

    SvarSlet