søndag den 1. december 2013

Så kan det ikke vist være mere jullet....?


Det er rødt
Det har hjerter på
Det er hurtig at strikke
Det luner i den kolde tid
Så kan det vist ikke blive mere jullet..???
dette nemme sjal jeg har strikket til Hendes Verden,
og som kommer i bladet i morgen mandag d. 2. december.
Jeg er starten med at strikke rektanglen med hjerterne. 
På begge sider af denne har jeg samlet masker op og strikket udefter. 
Jeg har selvfølgelig taget ind i den ene side, men også taget
lidt ud i den anden side, så sjalet får 
 en "banan" form og ligge godt om skulderne.
Garnet er Play it (mohair) fra Hjertegarn, 4 ngl.

I ønskes en dejlig 1. søndag i Advent alle sammen:)



4 kommentarer:

  1. nøj hvor er den lækker og den ryger straks på ønskesedlen til min mor :)

    SvarSlet
  2. Glædelig 1. adventssøndag. Hvor er det fint. Hendes Verden skal da med hjem i morgen:O)
    hilsen
    Inge G

    SvarSlet
  3. hvor er det fint Stine :) Det må jeg vist lige lure lidt på :)
    go søndag hos jer

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot. Også rigtig god advents søndag til dig.

    SvarSlet