onsdag den 11. august 2010

Street art på ferie....

Jeg havde ellers pakket en kuffert til Gozo/Malta UDEN garn, for at slappe af i 14 dage.....
.... det varede så lige en ½ dag, ja lige indtil vi ankom til Rabat, og jeg straks spotter en lille hækle- og broderigarnsforretning. Ind stryger jeg og køber de 4 ngl garn som i kan se ovenover og en hæklenål..... hmmm.

De næste dage går jeg og funderer over hvad jeg skal bruge garnet til. Jeg ved at jeg vil lave noget street art, men hvad og lige hvor det skal sys fast havde jeg ikke lige regnet ud.

Da jeg sidder på altan og der begynder og vokse et hjerte ud af hænderne på mig, ved jeg straks hvor det skal sidde. Langs klipperne og bugten i Xlendi Bay, løber der en flisebelagt sti. Og på den bedste side af pynten, der hvor der er en skøn, skøn solnedgang og kig over Middelhavet, har man placeret en række bænke.....

..... Og der skulle mit hjerte placeres, så jeg kunne sidde og kysse på min mand og nyde en af de sjove sten de også har på Gozo....

.... og udsigten selvfølgelig!!

Fra pålidelige kilder, og super søde mennesker, som vi lærte at kende dernede, og som rejste hjem nogle dage senere end os, har jeg hørt at de havde observeret flere par på bænken......
YES missionen er fuldført!

12 kommentarer:

  1. Det er vel nok romantisk street art. Yndigt,

    SvarSlet
  2. Super Yndigt, håber virkelig det får lov til at blive hængende!

    SvarSlet
  3. Hvor fint! Især stenen. Håber det får lov at være i fred længe :)

    SvarSlet
  4. Hæ. Du ' jo afhængig :P
    Hvor fint - hjertet - jeg ville elske at komme forbi og smile over din kreation ;)
    Knus Maren

    SvarSlet
  5. Så mange herlige bilder, likte hjerte med pil!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlet
  6. Fed bænk....
    Sikke et godt hjerte du har lavet, jeg må vist en tur på ferie...... igen:-)
    Maria

    SvarSlet
  7. Fint hjerte, Stine...tror måske jeg kommer til at kopiere det...jeg ved nemlig lige et sted hvor sådan et noget lignende kune passe perfekt!

    SvarSlet
  8. super fin kærligheds bænk, håber alle der går forbi finder kærligheden frem igen :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  9. Wow det må kaldes LOVE :0)

    Knus Karen Marie

    SvarSlet