tirsdag den 14. december 2010

Fantastiske unika perler...

... kom med posten i går fra Kirsten (alias Bjørnemor). Siden jeg så de helt specielle og unike perler, har jeg drømt om et armbånd af disse. Klik her og du kommer direkte hen til Kirstens spændende blog og hendes perle DIY. Vi har lavet en byttehandel, Kirsten og jeg, hvor aftalen var at min gave var hemmelig. Så jeg er gået i tankebox for at finde på noget skønt til den kreative dame. Åhhh, jeg elsker hemmeligheder.....:)

Jeg er vild med farvekombinationerne og de grove sting i kulørt tråd. Men jeg er også vild med at Kirsten laver disse perler af hendes allermindste stofrester. Her går intet til spilde!!



Den skønne genbrugs-jule-ugle med de bedrøvede øjne, kom sammen med perlerne. Bagpå har Kirsten skrevet en lille hilsen. Nu har uglen fået en sytråd gennem kalotten og skal op og hænge på juletræet. Det tror jeg at den bliver glad for:)))

Kære Kirsten, tak!!

9 kommentarer:

  1. Hold k... hvor er de fede de perler! Imponerende håndværk og vildt nørkleri. Dét armbånd blir for lækkert.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fine perler! Og uglen indbyder i hvert fald til at hænge på juletræet, så de bedrøvede øjne kan smile over de små funklende børneøjne, der spændte følger pakker under træet, mens vi voksne synes det er skønt at trave rundt om træet :)

    SvarSlet
  3. super lækre perler..... heldige dig :)
    og uglen - ja man er jo vild med dem - så op på grenen med den :)
    kjh♥

    SvarSlet
  4. for et arbeid, prikkel:) Dette er definitivt ikke noe for meg å gjøre:) men flotte, det er de jammen:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlet
  5. Hvor er du heldig! De er SÅ fine, de perler. Og uglen vil være så sød på et juletræ,- hvor den kan minde om, at alt ikke behøver at glimte og være dyrt for at pynte.

    SvarSlet
  6. hEJ sTINE.
    hVOR ER DE FIENDE PERLER. (HOV CAPS LOCK!!!)
    Jeg ved lige hvilken af mine veninder der skulle have et armbånd, hvos jeg havde tid til at prøve at lave dem!
    Tak for dine kommentarer ovre ved mig, de luner i travlheden :-)
    Fortsat god december.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  7. nøj, er ret vild med perlerne :-)

    SvarSlet