søndag den 18. august 2013

2 blade i ét...


... får du i morgen
hvis du køber Hendes Verden
Redaktionen barsler nemlig med et nyt kreativt magasin
Sally's
som, hvad jeg har regnet ud, skal udkomme hver 2. måned, 
eller hvert kvartal, det må I ikke hænge mig op på.
Men Sally's er et spændende magasin med inspirerende gør-det-selv
projekter (strik, indretning, broderi fra Karen Marie, patchwork og hobby i mange forskellige materialer)
og indeholder desuden interessante artikler, og et besøg hos nogle af landets kendte blogdamer.





10 kommentarer:

  1. Spændende. Det er vist en must have.

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud - det må købes.

    SvarSlet
  3. Der hapsede du lige min søndags-blues - nu glæder jeg mig til mandag :-)

    SvarSlet
  4. Det blad ser spændende ud ... Må vist købes :)
    Go søndag til jer

    SvarSlet
  5. Det er jo en god ide, det bringer lige bladet et niveau op...

    SvarSlet
  6. Spændende - må vist ud og handle blad i morgen :)

    SvarSlet
  7. Det ser spændende ud - det er ikke så tit jeg køber blade - men i morgen skal jeg med toget kl. 6 til Odense - så det vil vist være oplagt at købe det på banegården i Aalborg.

    SvarSlet
  8. Det er et rigtigt godt blad med mange ideer og også opskrifter :-)

    SvarSlet