tirsdag den 6. august 2013

Posten er kommet...

Vidal Alpaca til Julekugler til Hendes Verdn

... med et par kasser garn,
3, for at være mere nøjagtig
1 fra Hjertegarn
1 fra BC-garn
og 1 fra Stof 2000
Det er arbejde til den næste lille måned;)

Ligeledes Vidal Alpaca til dame juletrøje til Hendes Verden

a
Oline fra Stof 2000 til trøje til den lille pige, Alt om Håndarbejde 1

Semilla Cablé, økologisk uld fra BC garn til damemodel til Alt om Håndarbejde 1

BC garn's Shetlandsuld til damemodel til Alt om Håndarbejde 2

Inca Wool og Play it fra Hjertegarn, skal strikkes sammen på p nr 8 til damemodel til Alt om Håndarbejde 2

Play it fra Hjertegarn til jule-sjal til Hendes Verden


11 kommentarer:

  1. Sikken masse gode ting at gå igang med- jeg ville slet ikke vide, hvilken jeg skulle starte med. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok lækkert ud - og spændende!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det spændende ud!! Men skal du nå det PÅ EN MÅNED?? Det er muligvis et dumt spørgsmål - men EN MÅNED?? Selv om du måske har nogen til at strikke for dig og ikke selv skal slå så meget som en maske op kan jeg slet ikke forestille mig at skulle tage stilling til så meget spændende garn på så kort tid ;-)
    God arbejdslyst!! Indrømmer gerne at jeg er lidt misundelig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har travlt, det er om mindre end en måned at det skal være færdig;)

      Slet
  4. Der er lidt at gå igang med :o)

    SvarSlet
  5. Slut med ferie :-( og god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  6. Ja, så er din ferie vist slut. Sikke mange lækkerier.

    SvarSlet
  7. God fornøjelse :) Er spændt på at se resultaterne :)

    SvarSlet
  8. wauw hvor er det bare lækre farver, glæder mig så meget til at se dine skønne designs.

    SvarSlet
  9. Det ser dejligt ud :) Med så store mængder garn synes jeg godt der kan spredde sig en lille duft/lugt (alt efter hvad man nu synes) af får - ret sjovt egentlig, men også lidt hyggeligt :)glæder mig til at se, hvad der kommer ud af det

    SvarSlet
    Svar
    1. He, det har jeg aldrig tænkt på... og synes heller ikke at her lugter af får;)
      .... måske fordi jeg har åben altandør:)

      Slet