mandag den 5. august 2013

Hej, hov.... se nu der....


.... det havde jeg ikke lige set i første omgang.
En af min modeller er på forsiden af Alt om Håndarbejde 8:))
Satte mig lige før med en kop kaffe på altanen for at nærlæse
bladet og tænkte; "... fed model, enkel, kan bruges til det hele...".
Og så var det min egen, he he;)
Der er sågar også en trin for trin billede serie, hvor du
nøjagtig kan se hvordan du strikke faldmasker.
Garnet er forøvrigt fra Hjertegarn, hedder 
CottenWool (55% lammeuld og 45% bomuld) 
og er bare skønt at have på:))


12 kommentarer:

  1. hi hi måske er det varmen og ferien, der har fået dig til at glemme dine egne designs. Og ja sikke noget lækkert strik, der kan bruges til det hele. Lækkert design som altid søde Stine <3

    SvarSlet
  2. fin bluse - og ja når man laver så megét som du gør , så kan det vel smutte ;0))

    SvarSlet
  3. Den ser super-lækker ud - skal helt klart have fat i bladet og måske strikke den lækre trøje med fald-masker

    SvarSlet
  4. Ej, hvor fedt. Den ser iøvrigt rigtig lækker ud- gid jeg kunne strikke! :)

    SvarSlet
  5. Den ser SÅ flot ud:-) Men jeg er lidt "bange" for at den vil kradse, hvis man - som jeg - slet ikke kan have uld på huden. Har du erfaring med at strikke den af noget andet garn uden uld?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina

      Hvis du ikke kan tåle uld, er det oplagt at strikke i CottenWool, som er en blanding af uld og bomuld. Det kradser slet ikke det garn.
      Stine:)

      Slet
  6. Wauw hvor er den flot og lækker! Den gad jeg godt at strikke. Jeg tror faktisk at det er fald masker jeg strikker lige nu på en jakke jeg er i gang med så det kan jeg jo godt finde ud af. Jeg må vist have det blad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:))
      Faldmasker er nemme, når man har luret teknikken, og giver en rigtig flot effekt.

      Slet
  7. Veldig fin struktur! Flott genser.

    SvarSlet
  8. Lækker trøje - og tillykke med forsiden :o)

    SvarSlet
  9. He, he, det må betyde at du sprøjter dem ud :-)

    SvarSlet
  10. Så kan man vel godt, med lidt god vilje, kalde dig covergirl?! ;)

    SvarSlet