mandag den 26. august 2013

Efter at jeg har fået altan...


... og kan trisse ud i alt slags vejr, regn og sol,
må jeg indrømme at jeg helt glemmer at gå en tur i "min baghave".
Har ligesom nok i mine egne blomster, eller får, ude på altanen, hurtigt den mundfuld luft jeg lige
trænger til, for at komme videre i dagens dont:)
Men en søndags tur i høj sol og med manden i hånden kunne jeg da ikke sige nej til vel...?;)
Haven ligner sig selv, skøn som altid.
Et overflødighedshorn af farver og former, og den rene inspiration til farvekombinationer og selvfølgelig
valg af blomster til næste sommer på altanen;)




Inspirerende farvekombination, bordeaux, beige og en lille snert lavendel.



7 kommentarer:

  1. Så fint med en bakhage, hvor man kan gå hånd i hånd -og med så mye fin inspirasjon! :-)

    SvarSlet
  2. Sjovt som man hurtigt kan bliver lidt nærsynet ;0))

    SvarSlet
  3. Jeg har været i din baghave - og finder den uforlignelig.
    En skøn plet på jord :o)

    SvarSlet
  4. Jeg har lige fået altan, faktisk to, den ene større end den anden. Men jeg er vel lidt sent ude i forhold til blomster. Jeg har købt en lille lyng i dag, og så har jeg en hortensia, men jeg vil nu gerne have lidt mere liv derude. Men jeg må vil have tålmodighed til næste forår/sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med dine nye altaner, det er så skønt:))

      Slet
    2. Ja jeg glæder mig til de bliver lidt pænere, ligesom min naboer's :)
      På nær den ene hvor der står en aflang altankasse, fyldt med cigaretskodder. Jeg vil godt se hvordan de får den tømt....adr....

      Slet
  5. Åh ja det er også længe siden jeg har være i din baghave, måske vi skulle nå at drikke en kop kaffe mens sommeren stadig er hos os!?

    Knus og dejlig dag til dig - Karen Marie

    SvarSlet