mandag den 19. august 2013

Turbo-strik...


... på store pinde, p nr 8 for at være nøjagtig.
Det kan jeg til tider godt li´... farten, det hurtigt resultat:))
 Men ikke hver gang jeg strikker en model, for jeg synes også, 
at det er hårdt at sidde med de store pinde. 
Men når jeg har travl, er det skønt at det går hurtigt;)
Ryggen og forstykket er færdig, nu går jeg i krig med ærmerne, mon den kommer af sted i dag????
Garnet er Natur Uld fra Hjertegarn, i en skøn mintgrøn farver, lidt svært at se her.


10 kommentarer:

  1. Puha - du har sørme travlt - pas nu på skulder og nakke <3

    SvarSlet
  2. Mums et lækkert mønster. Jeg er helt vild med Natur Uld - store pinde + hurtigt resultat = Lige mig :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig, det giver også sådan er skønt afslappet, chunky udtryk:))

      Slet
  3. Det ser lækkert ud. P8... Drømmer lige om at dagens arbejde kunne klares på P8.... ;-)

    SvarSlet
  4. Det er et rigtigt fint mønster! Mit første strikkeprojekt var faktisk i naturuld. Det var ret tilfredstillende at være så hurtig færdig! Sjovt at det er mintgrøn. Det ser musegråt ud på min skærm :D kan dog godt lide tanken om en mintgrøn trøje. Det tror jeg faktisk at jeg meget akut lige står og mangler ;)

    Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ærgerligt at jeg kameraet ikke lige fanger farven, som er nr 600, mint:)

      Slet
    2. Fedt! Det må jeg altså finde et sted :) glæder mig til at se resultatet!

      Slet
  5. wow - og så ser den ud til at blive super flot !

    SvarSlet
  6. Spændende strik - p 8 - ja siger som dig - ikke hver gang - men det du har gang i der ser spændende ud :)

    SvarSlet
  7. Hei Stine
    Lekker høstfarge og lekkert mønster. Dette blir bare fint!
    Gode augustdager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlet