torsdag den 24. juni 2010

Endnu engang gevindst i storskrald....



Jeg har været nede i vores storskraldsrum igen, og har gjort nogle dejlige og gratis fund. Teaktræsbord på hjul, farvestrålende porcelæns kande, 3 små glas lygter, multistribet mexikansk tæppe, paraplystativ i bambus, kulørt glas mølle og 2 træfigurer til at tegne eller male efter.
Lucky me, bliver altid overrasket over hvad det er af skønne ting som bliver smidt ud. Nu er blevet støvet og vasket af og er meget hurtigt "faldet" til i vores lejlighed. Det er ikke ting jeg sådan har gået og ønsket mig, men fordi det ellers bare bliver kastet op i en container og kørt afsted til forbrændingen, kan det jo ikke skade og se om det kan bruges hos os:)
Det kan jo altid bare komme tilbage hvor det kom fra!:)



En mølle i en sky af Hotensia:)





2 skønne damer....











































































Det bedste fund er rullebordet. Jeg synes at det er virkelig fedt. God størrelse, fin patina og bare lidt anderledes.









Og Mexico-tæppet er jeg også blevet rigtig glad for allerede. Skønne farver, skønne striber, sort hvid, skrappe kulører og en god del neon, yes!

10 kommentarer:

  1. Genbrugsguld. Skønt bord, synes jeg.

    SvarSlet
  2. sikke skønne ting ! Herligt med et sådan et rum :-)

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at tingene får et nyt liv. Bordet er rigtig fedt, det minder mig lidt om sådan et gammelt likørbord (ved ikke, hvad det hedder), hvor der står likør/alkohol til drinks.

    SvarSlet
  4. jeg vil også ha et storskralds rum :)

    SvarSlet
  5. Fine ting... og ja især bordet.
    Tillykke med det ;0)

    SvarSlet
  6. Det får jo nyt liv hos dig....ser bare virkelig godt ud. Jeg er afhængig af "mine" genbrugsbutikker, men hvor ville jeg bare elske sådan et rum....nå men helt anden snak :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Herude på landet er det ikke så nemt at klunse noget, men så har vi så meget andet...rullebordet gad jeg også godt have fingre i, jeg synes også det er megefedt!

    SvarSlet
  8. Du kan bare det der frøken genbrug! Skønt at se tinge i deres nye sammenhæng :0)Vi snakkes ved senere ;0)

    Knus Karen Marie

    SvarSlet