mandag den 7. juni 2010

Sex in the City 2...














.... here I come....
Jeg glææææder mig til i morgen (er skrevet så sent så skal måske rette det til I aften tirsdag), skal ind og se Sex in the City 2 med en rigtig kær veninde. Har bestilt billetter til os i sofasæderne aller bagerst. Har købt rødvin med skruelåg og saltmandler og smugler et par glas med ind i biografen, og ser frem til et par timer med glimmer & glitter, rappe bemærkninger, fede sandaler og lækkert, lækkert tøj.....:)))



Jeg er næsten klar, mangler bare lige at smøre mig ind i selvbruner fra Matas, så er jeg kørende....:)))

10 kommentarer:

  1. Og så er det måske, at jeg ikke lige skal nævne, at jeg ikke har set et eneste afsnit af serien. Hvorfor ved jeg egentlig ikke...

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt at gøre en fest ud af det :-)
    Meget smukke sandaler !

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur! Jeg glæder mig til at jeg får lokket en veninde ind at se den. Lækre sandaler.
    Klem

    SvarSlet
  4. Hej Eva,

    herfra kan jeg kun sige, at du er gået glip af suplim underholdning. Elsker den serie. Og er overhovedet ikke lydhør overfor at filmen i aften ikke har fået så gode anmeldelser, glæder mig helt vildt alligevel....:)

    Hej Losarina og Mette B,
    tak fordi I bemærkede sandalerne. Mit ynglings fodtøj, som jeg desværre sjældent synes, at der lige er en anledning til at tage på, og da slet ikke i en hverdag, hvor opgaverne laves hjemme og Lillmanden skal afleveres på cykel, så i aften skal det være. Så vil jeg komme mindst en halv time før filmen starter, så jeg kan stå og flashe fodtøjet i foyen...;)

    SvarSlet
  5. åh... det lyder som en rigtig god tøse hyggetur. er helt misundelig.

    er vild med dine sandaler, øj de er da skønne.

    rigtig god tur.

    Kh Sara

    SvarSlet
  6. hej stine rigtig god fornøjelse i bio knuzz det et altså skønne ting du laver du er en knag..

    SvarSlet
  7. UHHH!!! Rigtig god fornøjelse :o) Jeg glæder mig også - men først til den 14. hvor min søster og jeg skal ind og se den.... SKØØØØNT!!!!

    SvarSlet
  8. Rigtig god tur.
    Jeg erfarede i går aftes, at til trods for at jeg har set serien mindst 5-6 gange, aldrig havde set afsnit 1-2. Det blev der så lige rettet op på med Sæsonstart nr 100000000 på plus3.

    SvarSlet
  9. Hej Stine

    Jeg så den i går og synes, den var SKØN - mest pga stylingen - for DÉN da!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  10. Hej alle,

    havde en herlig aften i bio, de næsten 3 timer fløj afsted....
    Filmen var som jeg havde forventet en fortsættelse af serien, fantastiske kjoler, skønne betragtninger omkring parforhold, med eller uden børn, dekadence og lækre mænd:)))))
    Stine:)

    SvarSlet