fredag den 4. juni 2010

Se min brors stue, 1. del!


Puden i cowboy stof er en julegave jeg har lavet til min bror denne jul.
"I love my uncle Martin" puden har min datter Selma syet, sødt ik´!

Det blå maleri er malet af min mand, for en del år siden. Martin har lavet den lækre ramme dertil.






















De råhvide strikkede aflange puder er made by me;)






























Dette lækre træskrin og stolen ovenfor, ja,..... is also homemade, af min bror:)



Jeg synes, at min bror forstår at indrette sig med nogle enkel og lækre ting, i udsøgte materialer. Der er tænkt over detaljerne, personligt og hyggeligt:)

3 kommentarer:

  1. Hej Stine.
    Tusind tak, for den fine cykel kunst!
    Jeg skal snart købe ny cykel, og vil derfor vente med at montere kunsten til det er sket. Skal selvfølgelig nok vise billeder frem, ligeså snart det er sket. Glæder mig meget!
    Hav en dejlig og solrig weekend.
    Kh
    Karina

    SvarSlet
  2. super flotte de cowboy stoff pude!

    SvarSlet
  3. Din bror har da en fin stil, dejlig enkel, rart at se en mand med stil :)

    Kh Sara

    SvarSlet