søndag den 6. juni 2010

Liberty til min store pige....
















































.... som snart bliver 11 og som godt kan være i et par liberty bykser syet efter et Onion mønster i str. 34, stor pige!!!
I Januar i London lovede jeg jo Selma at hvis hun lige gav mig en lille time i Shaukat på Old Bromton road (= liberty heaven:)))), så måtte hun vælge 2 dessiner, som jeg, når det engang blev sommer, nok skulle sy bukser til hende af. Her er så først par, men ønsker fra den søde tøs, om at der skulle være en lille lomme foran til mobilen.

10 kommentarer:

  1. Så dejligt! Jeg var i London i efteråret, hvor også fik en lille time... eller lidt mere ;o) mens Bella og manden min meget tålmodigt ventede imens.

    Det er såå svært at vælge.

    SvarSlet
  2. skønt stof, og god ide med mobil lomme :)

    Kh sara

    SvarSlet
  3. Jeg har også besøgt Shaukat, og skal i gang med flere pludderbukser. God idé med mobillommen, vil vise min datter den.
    Næste gang tror jeg, jeg vil købe på nettet, for butikken var temmelig uoverskuelig.
    For øvrigt har Victoria and Albert museum fået genoptrykt en del gamle mønstre. Kan købes på nettet: www.vam.ac.uk Led under Quilts

    SvarSlet
  4. Mange tak for pakken! Den lå i min postkasse da jeg kom hjem fra festival i dag :)Den kommer på cyklen i morgen :)

    SvarSlet
  5. De er fine. Min datter og jeg har også liberty-bukser!
    Mvh Maria

    SvarSlet
  6. Heisann Stine :))Her var det jammen mye nytt de siste dagene! SÅ flotte bilder fra din brors hus!! Han vet tydeligvis hva kvalitet er! Både når det gjelder interiør og musikk. La merke til U2-platen som stod inntil veggen :)
    Og såå flotte bilder som både din mann og din nevø har malt! Dere er jo kunstnere alle sammen! Herlig å omgi seg med kreative mennesker! Og jeg er aldeles enig i at sykkel i entreen er coolt! Det er noe litt New York aktig over det :)Libertybukser er så flott!
    Datteren din sine var helt nydelige med den søte lommen på! Jeg tror jeg må ha vært dansk i mitt forrige liv eller noe sånt for jeg simpelthen elsker den danske stilen :))Både klær, språk, møbler, ja ALT som er dansk :))
    Ha en nydelig dag videre Stine! Mandagsklem fra Kardemomme :))

    SvarSlet
  7. Nej, hvor er de skønne, de bukser....jeg har kun haft fornøjelse af at besøge shaukat på www - men, hvor ville jeg gerne irl.

    kram

    SvarSlet
  8. Hej allesammen, tak for kommentarene:)
    Bukserne var på i dag i silende regn og lommen til mobilen havde fungeret som forventet....
    og Lisbeth jeg skal da ind og se hvordan det liberty-tryk ser ud og du har helt ret i at butikken var uoverskuelig, min tankevirksomhed var gået i baglås den først halve time jeg var i butikken...
    Stine:)

    SvarSlet
  9. HVor er de skønne og det må da være et stort hit med mobillomme.

    SvarSlet
  10. Hvor er hun heldig din Selma - mine Liberty fra sidste sommer er bindebåndet næsten slidt over og jeg elsker dem satdig :0) måske jeg skulle sy mig et par nye, man skulle ellers tro at jeg snart blev træt af blomstrede pludder, men jeg synes bare ikke rigtig det sker:0)
    Håber du have en dejlig aften med veninden og selvbruneren ;0)

    Knus Karen Marie

    SvarSlet