onsdag den 16. juni 2010

Kom lige forbi min ynglingbutik på Vodroffsvej i dag......





.... og så at der var udsalg. Leise, laver de helt fantastiske unika ting, som er værd at køre langt efter. Ellers sender hun gerne!!


H
EJ, FRA VAREHUSET
VODROFFSVEJ 24A, FRB.C
SOMMER LAGERSALG...................!
VI HOLDER SOMMER LAGERSALG OG TILBYDER STORT UDVALG
AF FRA LEISE UNIKA ACCESSORIES, TIL RIGTIGT FORNUFTIGE
PRISER .
KOM FORBI OG TJEK, ELLER KONTAKT OS HER PÅ BLOG, HVIS DER
ER NOGET DU IKKE KAN LEVE UDEN,SÅ SENDER VI TIL DIG...........
PS. TJEK LØBENDE BLOK, VI LÆGGER NYE TILBUD UD
KH. FRA LEISE & CO.

12 kommentarer:

  1. Nej hvor sjovt. Vi må bo tæt ved hinanden.jeg kiggede ind hos hende igår. Mine børn går hhv i skole og BH lige på den anden side af gaden.
    Det er sådan en sød butik og hun laver sådan nogle dejlige ting.

    SvarSlet
  2. Uha, hvor skønne hæklerier! :)

    SvarSlet
  3. Ja Jeannet, vi bor da næsten dør om dør. Jeg er bare vild med Leises finurlige univers, drømmer om at min pre-teenagedatter vil på kursus hos hende en gang i efteråret.

    Ja Helle, er de ikke bare fantastiske, og detaljeret, små kunstværker!

    Stine:)

    SvarSlet
  4. Hej Stine.
    Dejligt med din reklame for mine kreationer tak for
    det Kh fra Leise

    SvarSlet
  5. Super fine sager hva`! Utroligt at det endnu ikke er lykkes mig, at komme forbi og kigge på hendes skønne sager ;0)

    Knus Karen Marie

    SvarSlet
  6. Hej Stine!

    Det var dog nogle fine små vidundere, alle de detaljer og fede farver!

    Jeg må føje Varehuset på listen over steder at tjekke ud næste gang jeg kommer til Kbh. (Eller faktisk var stedet på listen sidste gang, jeg havde tjekket på kortet inden vi tog hjemmefra, for vi ville da ikke gå rundt med kort som turister, næ nej det var vi da højt hævet over, men skulle nok have medbragt kort, for vi endte med at gå helt forkert :-))

    Forresten: den der uro-dims jeg skrev om, er fra Rie Elise Larsen og fåes i flere fine farver.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Hej, så sött, jag älskar oxå att pyssla... Härligt härligt. Kram josse

    SvarSlet
  8. Stine jeg har en bøn til dig! Kender du de hæklede toiletholderullere med dukkehoveder? jeg mangler virkelig en til mit totalt smarte grønne 70'toilet :)

    SvarSlet
  9. Hvor sjovt med hækling på en lidt anden måde. De er bare flotte og meget anderledes... BLIKFANG..

    SvarSlet
  10. Hei..

    Hvem der dog boede i Kbh....Men jeg ville ikke have råd til andet end et telt i en eller andens forhave, for der er maaaange ting der lokker....

    SvarSlet
  11. he he, hvor er I søde, dejlige kommentarer.

    Hej Onkel Anne, kender udemærket de der toiletholdere du snakker om, min mormor havde en:) Jeg kan ikke huske om jeg har en opskrift mellem mine gamle bøger og hæfter, men skal nok huske dig hvis jeg finder en ved lejlighed.

    SvarSlet
  12. Tak, men kan du huske hvad de kaldes?

    SvarSlet