onsdag den 2. juni 2010

Se min brors have!


Jeg har været hjemme hos min bror og fotografere, fordi jeg synes at han har en super lækker smag og sans for detaljerne. Se lige denne flotte røde bænk, som blev malet sidste sommer, vist af naboen;)





Min bror, Martin, bor i stuen, og er så heldig at han har sin egen have. Godt nok en lille en af slagsen. Men den er der! Han har i efteråret 2009 sammen med en kammerat, lagt fliser i størstedelen af haven, så denne skulle være mere eller mindre selvkørende. Som udgangspunkt skulle fliserne lægges så tilfældigt som muligt, uafhængig af størrelsen og farvenuancen på flisen lige ved siden af. Jeg synes at det ser rigtig fedt, afslappet og maskulint ud. Her kan man godt se at der bor 2 af hankøn, en far og hans søn.




2 kommentarer:

  1. Ser godt ud! Jeg kunne godt bruge den bænk!
    Maria

    SvarSlet
  2. Hei Stine :))For et nydelig sted din bror har!
    Den røde benken var så nydelig! Det hele sert så velstelt og flott ut, og ut fra møblene som står der kan man se at han har god smak!
    De tilfeldige flisene ble så flotte og dette var en ide jeg kunne tenke meg å bruke når vi skal begynne å sette istand bakhagen hos oss.
    Så smart det var med resirkulaerbart engangsservisse som du har avbildet i innlegget under. Dette var min stil også. Det typiske plastikkservise man finner de fleste steder er ikke akkurat så vakkert. Flott å bruke et annet materiale enn plast! ha en deilig dag! jeg har vært til lunsj med en venninne på en nydelig cafe som jeg ikke har vært på før.Fikk tatt masse bilder så jeg kan lage innlegg om den senere.Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlet