onsdag den 9. juni 2010

Næsten klar til 40 års fødselsdag, før og efter....



















Nu fylder alle mine skønne veninder 40.
4 fester, den først nu på lørdag, og jeg er lidt i panik..... har ikke styr på tøjet og synes heller ikke at jeg har så mange penge til at købe de helt store antræk for. Drømmer ellers ikke om andet en kæmpe skrud og skønne gevandter, efter at have set Sex in the city 2 i går:))))
I stedet for har jeg været i gemmerne, og fundet lidt glitter frem, i form af aflange sølvfarvede pailletter (som ser meget hvide ud på billederne desværre), der er blevet syet på ryggen af en jakke jeg engang har byttet mig til ved et af vores tøj-bytte-parties. Faktisk tilhørte den oprindelig den veninde, som fylder 40 nu lørdag.
Men nu er det min, og her til aften er den blevet et stykke tøj with a statement, og lidt glimmer lir.



Så nu er der bare tilbage at finde ud hvad jeg skal have på indenunder....hmmm og så lige rette de pailletter som sidder helt skævt, som f.eks den nederste i "benet" til højre.

7 kommentarer:

  1. Wow, Stine, den er blevet cool, jakken! Du er en kilde til inspiration, og jeg vil fluks gå op og tømme skabet for at se, om der er muligheder jeg har overset!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Den er fin.... lækre palieter.
    Jeg skal også til 40 års på lørdag, jeg nåede lige at sy en hurtig nederdel i går! Som så må kombineres med noget af det gamle i skabet!
    Det er en telt/havefest så jeg tænker både sandaler og støvler...?
    Mvh Maria

    SvarSlet
  3. Ja Maria,
    det lyder da som om der lige skal en ekstra taske/pose med til festen, med en trøje og støvler til når duggen falder....
    Vi er inviteret ind på restaurent i byen, så jeg håber på at der er nogen der gider at hænge i en bar eller slå sig løs på et dansegulv senere, så jeg kan flashe mit "rygmærke".
    Stine

    SvarSlet
  4. Sej ide ! Er sikker på du bliver underskøn :-)

    SvarSlet
  5. Hej smukke - du slår da i den grad sex and the city damerne, har man penge kan man jo sagtens, men du tryller uden! Uden tvivl bliver du den sejeste og smukkeste sild til den fest ;0)

    Dejlig fest du kære, KH Karen Marie

    SvarSlet
  6. Hei Stine...

    Åååhhh de skønne klæder....Og mænd i sex and the city2....Jeg gik lige hjem og fortalte stålanden at jeg elsker ham, men var lidt i tvivl om, det egentlig var Mr.Big jeg elskede;O)

    Og sikke en over cool jakke du der har lavet dig, jeg synes du er for sej...Hvem fylder ikke gerne 40, når man kan pynte sig på den måde ??? Jeg håber du finder en bar at hænge ud i...

    Kh Janet

    SvarSlet
  7. Sikke dejlige ideer du deler ud af mht til ornyelse af jakker...jeg er helt glad for jeg gemmer mit gamle kluns!

    SvarSlet