fredag den 20. april 2012

10 min i solen


Lidt men godt:))

 

9 kommentarer:

  1. Kære Stine
    Jeg har tilmeldt mig 3 workshops på Silkeborg Strikkefestival, bl.a. broderi på strik, og jeg vil derfor strikke nogle vanter som jeg kan brodere på. Jeg kan huske at jeg i min barndom havde nogle norske luffer strikket i naturfarvet garn og så var de broderet på håndleds ombukket og der var en lille kvast i siden. Det er mig helt umuligt at finde en opskrift - har du en ide til hvor jeg kan lede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Jeg er helt klar over hvad det er for nogle vanter du leder efter. Jeg kan lige se dem for mig:)) Gul, rød og vist blå garn på råhvidt.
      Det du leder efter er en opskrift på vanter/luffer ikke?
      Jeg tænker at du kan bruge mange opskrifter, bare du strikker skaftet glat så du kan lave der der "flet-broderi" der.
      På www.garnstudio.com kan du f.eks finde forskellige opskrifter.

      Jeg håber at det lykkes for dig.
      God weekend, Stine:))

      Slet
  2. Det var vist 10 gode minutter, der kan give energi til mange timer :-)

    SvarSlet
  3. Skønne, skønne billeder af 10 minutters solskinslykke. Jeg er vild med grokraften og lyset i det sidste.

    SvarSlet
  4. Det ser pragtfuldt ud...og det halstørklæde snupper jeg ;-D ...elsker rundpind
    Knus og god fredag til dig

    SvarSlet
  5. Fantastisk forårsstemning.
    Og sikken et flot mønster !
    god weekend.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Nogle gange er 10 min (og en portion lækkert mad ;)) bare nok.
    God weekend.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  7. Åhh ja, solen var SKØN i dag... Og hvor er det bare et flot mønster!
    God weekend!

    SvarSlet
  8. Selvfølgelig kunne du sidde i solen :)) Min søns fødselsdag :D
    Lækker frokost du fik.

    Det halstørklæde bliver så flot. Jeg glæder mig til det udkommer.

    Kh. Lis

    SvarSlet