onsdag den 18. april 2012

Fedt og farverigt tøj til skoledrengen...

... så kig ind her!
Folke ser så smart ud i dag, iført nye cool og meget, meget blå bukser fra Hound og dertil matchende t-shirt. 
Han elsker rød og sejt tøj, og blev meget glad da han her til sin 7 års fødselsdag pakkede sine bløde pakker op:))

Ja, jeg indrømmer gerne, at både til fødselsdag og Jul, sørger jeg for at der er en fin blanding af både bløde og hårde pakker.
Nok flest hårde faktisk:))
Men jeg synes, at det er vigtigt at mine børn finder glæde ved også at få bløde, praktiske pakker. Pakker som til tider indeholder ting, som de nok alligevel skulle have haft.
Hvad gør du??
Synes du at det er synd at give bløde pakker??

8 kommentarer:

  1. Nej, overhovedet ikke. Som du værdsætter jeg også værdien i at vores børn kan glæde sig over nyt tøj eller nye sko. (Jeg husker tydeligt hvor meget det betød i min barndom, når det var min tur til at få nyt. Jeg så frem til det i flere uger!!)

    Jeg kan godt forstå at din dreng blev begejstret, for hvor er det nogle skønne farver og print han har fået. :))

    SvarSlet
  2. Så absolut ikke. Her i huset er fodbold tøj i meget kurs og skaber megen glæde uanset om det er fodboldtrøjer eller svedbånd. Faktisk vil drengene også gerne have alm sejt og farverige tøj. Begge poder ses ofte i skriggrønne bukser. Fe synes det er fedt.
    Hurra for bløde pakker - også til drenge og også de hjemmelavede.

    SvarSlet
  3. Børn får så sindsygt mange gaver, så det er en god ide at nogle af dem er praktiske. Ellers drukner de i legetøj, som alligevel kun sjældent bliver brugt. Gav for nylig en 9-årig dreng et sæt tøj i gave og han blev så rørende glad :-) Det var nu mest fordi jeg ikke kunne finde ud af hans legetøjsønsker... der var ret avancerede :-O

    SvarSlet
  4. Skønne farver! Rasmus elsker også farver og når han er med ude og købe tøj, så finder han altid noget med kulør på.
    Og han får bløde pakker både til jul og til fødselsdag. Godt nok foretrækker familien at give ham legetøj, men jeg får altid overtalt nogen til at give ham tøj, hvis vi da ikke selv gør det. Fodboldtøj er altid i høj kurs, men han er efterhånden blevet vant til at min niece giver ham tøj. Og han elsker alt hvad hun kommer med - også selvom det er mig der har købt det ;-) Jeg vandt et sæt tøj i en give away før jul og da min niece er på SU og ikke har så mange penge, sagde jeg at det kunne være hendes julegave til Rasmus. Senere har jeg spurgt om han ville have et par bukser mere magen til, men i en anden farve, men han sagde nej tak, for "jeg er ikke så vild med at have dem på". Men han går nu alligevel tit med dem ;-) Fik jeg sagt at han elsker sin kusine overalt på jorden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåååhh... dejligt at høre,
      og en god måde at fordele pakkerne og behovene på

      Stine:)

      Slet
  5. Hurra for bløde pakker! Mine to piger har altid fået tøj til fødselsdage og jul, selvfølgelig sammen med nogle hårde pakker også. Ofte har det været Hendes Verden, der har givet inspiration til det hjemmelavede ;o) Mine piger har aldrig været kede af at gå i hjemmestrikket og -syet tøj. De har nærmest været stolte af at kunne sige, at '-det har min mor da lavet...' Nu er de begge flyttet hjemmefra, men hver gang de er forbi, skal de lige tjekke, om jeg har fået nye blade. Og så vokser listen med ønsker igen... Jeg kommer i hvert fald aldrig til at kede mig. Hurra for det også ;o)
    Lisbeth

    SvarSlet
  6. Bløde pakker er i høj kurs her. Det var faktisk mest det vores ene barn ønskede sig, da hun havde fødselsdag sidste.

    Ved dog ikke om drenge er lige så glade for bløde pakker som piger er :)

    SvarSlet