lørdag den 21. april 2012

Petit Bateau...


... har altid været kendt for sine enestående kvalitet.
Undertøjet og nattøjet, som mine børn bruger, 
kan vaskes, vaskes og vaskes, og man kan
simpelthen ikke se at det har været brugt.
Med andre ord, et rigtig godt køb!

I de snart 12 år jeg har kendt til mærket har det altid været forholdsvis klassisk i farverne.
Til gengæld giver de den fuld gas dette forår/sommer,
i den ene baby/pige serie, med farver og mønstre a la retro.
Kortæret body'er i 3-pak som på det øverste billede eller som i kombinationen, som trusserne herunder.
Trusserne fås selvfølgelig også i den grønne/orange kombination. 
Undertrøjen køber man ved siden af.
Undertøjet kan du blandt andet købe her
hos Boutique Nicka.


3 kommentarer:

  1. fikk sommerfølelse av disse skjønne tekstilene ;)

    har skrevet om deg på bloggen min i da, er så glad for premien jeg vant med deg!!
    tusen takk!

    SvarSlet
  2. Hvor er det yndigt. Søde blomster.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg er enig :) Til de to ældste piger har jeg købt og fået massevis af Petit Bateau. Min far og hans kone boede på det tidspunkt i Belgien, hvor de havde det i forretningerne "alle steder" - ren win win!

    SvarSlet