mandag den 23. april 2012

Langt om længe...


... er jeg næsten færdig;)
Det lækre tørklæde i koksgrå og råhvid Lamauld fra Strikkebogen
er ved at nå sit endelige mål. 
Det har taget sin tid, da mit ønske hele tiden har været, 
at det skal kunne vikles 1 omgang om halsen og bindes fortil.
Jeg mangler stadig lige en bort eller 2.
Indimellem har jeg sneget mig til at lave nogle andre ting, 
bare for adspredelsens skyld.
Jeg har lavet et par pompommer til et par lange strømper,
syet broderi i korssting på et par luffer og
en hæftet en helt masse frynser på en poncho.

Man har vel sine små trick, til at varierer sin arbejdsdag og holde moralen oppe;))



14 kommentarer:

  1. Hvor er det lækkert.
    ja, vi har vel alle vores "oversprings-metoder"... (smil)
    Kh hanne

    SvarSlet
  2. Ser lækkert ud med det tørklæde. Og sikke en herlig pompom i flere farver!

    Kh Sidsel

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud det tørklæde, jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også til at se det færdige resultat.
    Flotte pompommer du har lavet. Især den med gul og grå.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Lækre adspredelser du har haft gang i :)

    SvarSlet
  6. Det ser lækkert og blødt ud.

    SvarSlet
  7. Så flot et mønster :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. øh, langt om længe? :-O Jeg synes du startede d.20.april? :-) Måske tager jeg fejl, men virkeligt smukt tørklæde du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. He, he, du har ret.
      Men det er jo mit arbejde, så et hvis tempo skal der være på;))

      Slet
  9. årh hvor ser det lækkert ud og garnet til tørklædet ER SÅ LÆKKERT

    SvarSlet