fredag den 27. april 2012

Et lille ring...


... har jeg hæklet til mig selv til aftenens komsammen.
En mellemstor træperle er betrukket med hæklerier i sølv.

Om 4 timer er jeg klar til at tage til "tøj-bytte-aften".
Jeg har skrevet om det før her på bloggen.
Men gør det gerne igen, for det glæder mig hver gang når jeg mødes med mine gamle gymnasieveninder og bytter tøj.
Vi er forskellige i højde og drøjde. 
 Der er ingen penge imellem os.
Det er ren "bytte, bytte købmand, aldrig bytte om igen".
Når vi hver især har præsenteret hvad vi har slæbt med i poser og sække, så er det bare om at gå om bord i bunkerne,
 prøve roberne, grine og ikke mindst glæde sig over at få noget nyt tøj ganske gratis. 
Samtidig kan man jo også bare glæde sig over at ens fejlkøb eller tøj man er blevet træt af, kan bruges af andre.
Sådan en aften kan på det varmeste anbefales:))

God weekend alle sammen:))

17 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fed! Og hvor lyder det bare hyggeligt med sådan en veninde-hygge-tøjbytte aften! Rigtig god fornøjelse! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak,

      ... jeg glæder mig også helt vildt.
      Det er en fornøjelse at hoppe rundt mere eller mindre påklædt og prøve venindernes tøj.

      Slet
  2. Hvor er den bare fiiin :)
    Du kan forresten vinde to illustrationer til samlingen inde hos mig..

    SvarSlet
  3. Lækker ring- laves de på bestilling? ;)

    Nøj, hvor det lyder som en hyggelig dag!

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot ring. Elsker hæklerier som smykker. Og så elsker jeg også "bytte tøj aftener". Men det er godt nok mange år siden sidst. Det var dengang, ingen af os havde særlig mange penge, og så var sådan en aften som at få nyt tøj. Jeg tror, jeg skal gøre det igen med veninderne - tøjet er nok bare lidt dyrere og knapt så hippie-agtigt. Hvem ved? God aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det behøver slet ikke være hippi-agtigt for at blive byttet;)
      Jeg har fået de skønneste festkjoler af min HR-konsulent veninde, som brugt kjolerne til hverdag.
      Og bare i det hele taget en masse skønne ting.

      Så det skal du da bestemt prøve igen:))

      Slet
  5. Ej hvor er den sød. Hvordan har du sat den på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette

      Jeg har limet ringen til sådan en reguler bar metal ring.

      Slet
  6. Sådan en bytte-aften lyder virkelig som en god idé.

    SvarSlet
  7. Sikke en fed ring, somme tider skal der bare ikke så meget til
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  8. Ååååå, så fin ring! Så artig det høres ut med venninne-bytte-klær-kveld!Kos dere masse! Ha en fortsatt fin fredag!

    SvarSlet
  9. Hvor er den flot og elegant. :) Den vil tage sig godt ud til tøj-bytte-aftenen (som er den sejeste måde at få nyt tøj på).
    Rigtig god weekend...

    SvarSlet
  10. Hvor det lyder hyggeligt og en rigtig god ide - rigtig god fornøjelse :

    SvarSlet
  11. Det lyder som en rigtig god ide, med sådan en bytte aften.

    Jeg er vild med den ring, så jeg skal ind og finde noget glimmergarn og måske en rund et eller andet, er ret sikker på der ingen perler er. øv bød

    Ønsker dig en super god aften, samt en skøn week-end.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  12. Årh, fed ring Stine!!
    Og så fin en idé med tøjbytte :)
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  13. Fantastisk idé og det kan da kun blive en hyggelig aften :)
    Ringen er iøvrigt super fin!

    SvarSlet