lørdag den 28. april 2012

Mon...


... jeg nogensinde kommer til åbne disse 3 nyindkøbte snitmønstre??
Jeg ved ikke lige hvad jeg havde tænkt mig??
Men forestillede mig i et svagt øjeblik, at jeg kunne få tid, ro og overskud til at kaste mig ud i dette, for mig store projekt at sy,
Chinos med tittekanter i kontrastfarver,
fine bondeskjorter i de skønneste lette stoffer og dertil opsat hår.
Og ikke mindst, så jeg mig selv åbne mit klædeskab og hive en af mange nederdele ud, som matcher de fine skjorter.
Hmmm.... man har vel lov til at drømme:))

5 kommentarer:

  1. hvor er det nogle fine mønstre. Jeg syr ikke tøj, men er fuld af beundring over dem der kan

    SvarSlet
  2. Mon ikke du bliver fristet til at lukke op, - bare en lille bitte smule. Det kan blive så fint!

    SvarSlet
  3. Chinos'erne kan jeg i hvert tilfælde varmt anbefale....det mønster er flittigt brugt herhjemme. Skjorteblusen har jeg også haft i skabet nogle år efterhånden, men har desværre aldrig fået brugt mønsteret - ærgerligt egentlig, for det er vildt sødt.

    kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak, det var da jeg så det fantastiske sæt du havde syet til din smukke datter til blå mandag, at jeg fløj ned i butikken.
      Jeg tror bare ikke at jeg "tør" den pink lynlås, men holder mig til en ærbar sort;)

      Knus Stine

      Slet
  4. Jeg lavede også bukserne sidste sommer, og de er altså rigtig gode.

    SvarSlet