tirsdag den 17. april 2012

Med store forventninger til en arbejdsdag....



.... i ZOO,
 kom knægten meget hurtigt ud af den lune dyne her til morgen, 
hvor jeg vækkede ham 6:15.
Nøøøj hvor Folke glædede sig.
Og det kan jeg da godt forstå!
0. klasse skulle stå ved sideindgangen til ZOO 7:20 og være parat til
en dag i selskab med dyrepassere, geder der skulle fodres, køer der skulle malkes, heste der skulle strigles og en del båse som skulle rengøres. 
Jeg tror at der kommer en meget træt dreng hjem i eftermiddag, 
med en kæmpe oplevelse i tur-rygsækken:))

Kan lige dagen derpå tilføje, at der kom en meget glad dreng hjem i går fra ZOO, som fortalte vidt og bredt og for en gang skyld sov før kl. 20:00:))

8 kommentarer:

  1. sikke dog en herlig oplevelse at få...jeg elsker zoo og ville ønske at det var mig, der gik i Folke's klasse ;D

    SvarSlet
  2. Han kommer også til at snakke om det i flere år :) Min søn var afsted til sådan en dag for tre år siden og han snakker stadig om det, samt at han vil være dyrepasser.

    Så det bliver en god dag, den bliver nok heller ikke dårligere af at solen skinner fra en sky (næsten) fri himmel.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret Lis.
      Folkes storesøster har jo også prøvet og hun husker det, som var det i går.
      En kæmpe oplevelse:))

      Kh. Stine

      Slet
  3. Fedt! Vidste slet ikke man kunne det. Jeg var afsted med "min" 0. Kl i fredags på en alm tur i zoo men måske man skulle undersøge denne mulighed nærmere. Er sikker på at ungerne får en fantastisk oplevelse! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal du da bestem undersøge. De er vilde med det:))

      Slet
  4. What a fun-filled day for everyone!

    SvarSlet
  5. Sikken da en fantastisk sjov dag.

    Det er altid lidt ekstra sjovt for mig at følge med hos dig fordi min yngste også går i 0-klasse.

    SvarSlet