søndag den 15. april 2012

Mangler du en poncho....


... her i overgangen mellem kulde og varme, 
så har jeg et nyt og hurtigt strikket eksemplar med i morgendagens Hendes Verden (uge 16).
Ponchoen er strikket i 2 ens stykker i 2 forskellige farver. Den kan bæres som vist, med den bordeaux farve foran eller så farven deler MF og MB. 
Altså mange muligheder:))
Et vil jeg dog gerne lige gøre opmærksom på inden du måske går i gang med projektet, og det er at den er stor og faktisk lidt for lang. Jeg er en str. 42/44 og med gode svømme skuldre, og jeg kunne godt have brugt den ca. 5 cm kortere. Heldigvis kan det nemt rettes til med nogle tættere liggende indtagninger i starten af arbejdet. 
Ellers er den bare skøn og lun.
Er strikket i 100% Natur Uld fra Hjertegarn
hvor af du kan se bare et lille udvalg af farverne på billedet herunder.

God fornøjelse i morgen, 
med bladet og måske med min poncho:))

7 kommentarer:

  1. Tak for lidt insiderviden...jeg glæder mig altid til Hv...God søndag til dig!

    SvarSlet
  2. Ser ud som et stort arbejde - men super flot er den - og en dejlig sag her i foråret.
    God søndag :)

    SvarSlet
  3. Den er mægtig lækker ;) Måske man skulle... har ellers kun vovet mig ud i pandebånd og andre små strikkerier ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, selvfølgelig skal du:))
      Det jeg synes gør den forhåndsvis let og strikke, er at du kan sidder med halvdelen af arb af gangen.
      Stine:))

      Slet
  4. Den er rigtig flot !
    og dejligt garn, det Natur Uld fra Hjertegarn.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Den er rigtig flot og i en skøn farve med flotte detaljer, så takker for inside viden, hvis den kommer på pindene her.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Flott poncho! -og så fine farver i det garnet!

    SvarSlet