fredag den 8. november 2013

Flittige hænder


Der sad 5 kvinder i en togkupe.
Snak gik og pindene og hæklenålene glødede:)
På vej til fernisering på den nye strikkebog
Mange Masker
som blandt andet kan købes her, og
som I selvfølgelig nok skal se en helt masse mere til og
også have mulighed for at vinde i en rask lille give away,
jeg fyrer af her på bloggen her en af dagene.
Men indtil da,
kan du lige nå og være med i en lille uforpligtende gætteleg.
Hvis hænder er hvis?...:)))
Hvem hækler/strikker på hvad?
Navnene på damerne kan du se i det forrige indlæg.






8 kommentarer:

  1. Det ser virkelig hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  2. Pas, men bare det at man sidder sammen og sysler er da ren hygge.
    Jeg skal bare eje den bog, men da det snart er jul må jeg nok hellere ønske mig den i gave :) De billeder jeg har set af indholdet, lover bare så meget strikke tid og inspiration. Det har I lavet godt, alle sammen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. De øverste hænder er dine..... Og så Sidsel, Lene, Rachel og Charlotte. Nej, - det har jeg altså bare ikke begreb om, men man kan jo altid gætte lidt her lørdag morgen, hvor regnen pisker ned.

    SvarSlet
  4. ok jeg gætter denne rækkefølge: Lene, Charlotte, Sidsel, Rachel og dig :D....tror at jeg har ramt rigtigt, men jeg har også smugkigget på Charlottes blog ;D
    Rigtig god weekend. Knus fra Lene

    SvarSlet
  5. Fnis, jeg ved det.... Gode billeder du fik taget :-) tak for en fantastisk hyggelig tortur.

    SvarSlet
  6. Jeg vil sige, at Charlotte er nr 1 (selvom jeg ledte efter stærke farver - dog er maskerne lige slået op, så det kan være de kommer. Lene er nr 3, Rachel nr 2 og Sidsel den sidste. Kan det mon passe med virkeligheden ? Pøj pøj med bogen - det er et rigtig spændende projekt.

    SvarSlet
  7. Den rigtige rækkefølgen er: Sidsel, Charlotte, Rachel, Lene og mig:))
    Der var ingen der helt gættede rigtigt, men tak fordi at I gad og lege med.
    God lørdag, kh. Stine

    SvarSlet
  8. Det er bare så hyggeligt at køre med tog. Og hvis der kan snakkes og strikkes samtidig, så er det bare endnu bedre :-)

    SvarSlet