tirsdag den 26. november 2013

Tak mor...., jeg er glad for vesten:))





26 kommentarer:

  1. Hold nu k..t en charmetrold du har der dig.. med utrolig god smag hvad angår strik :)

    SvarSlet
  2. hvor er den smart winnie

    SvarSlet
  3. Hold da lige kaje en skøn unge i lækkert strik, hvor ER det fedt når ungerne ønsker sig at vi strikker til dem

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med den overraskende forskel på for og bag og de klæder hinanden rigtig godt :)

    SvarSlet
  5. Dejligt med spændende strik til drenge. Der er alt for lidt.
    Hilsen Inge G

    SvarSlet
  6. Hvor er han bare flot i de strikkede veste. :o)

    SvarSlet
  7. Hvor skønt at Folke ville lade både sig selv og vesten vise frem.
    Den klæder ham rigtig godt.....skønne farver.....og en køn dreng :)

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare god... Og vildt du har tid til at strikke til Folke lige midt i deadlines

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt vildt. Men de der smukke øjne, som kigger på mig, mens der samtidig bliver sagt,.... moar,...
      kunne du strikke en vest til mig?..... det kan jeg jo ikke stå for. Er kommet sent i seng i weekenden;)

      Slet
  9. nøj hvor er den smart, kan godt forstå at Folke er smiler.

    SvarSlet
  10. Hvor er den fin og passer ham jo perfekt!

    SvarSlet
  11. Hvor er den flot,sej og smart. Jeg kender et par drenge, der ville elske at få en sådan......hører du hvor jeg vil hen? :-)Kunne du ikke lægge mønsteret i shoppen. Sidste år strikkede jeg et hav af dine huer til julegaver....veste under træet i år ville være skønt. Please :-))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for opfordringen;))
      Jeg skal se hvad jeg kan gøre og hvad jeg har tid til:)

      Slet
  12. Super fed - og ja - gerne en opskrift i shoppen . De fleste veste er kun til mindre drenge...

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er faktisk et par veste her i store børnestørrelser: http://www.garnstudio.com

      Slet
  13. En flot vest til en dejlig dreng.

    SvarSlet
  14. Kære Stine. Jeg følger jævnligt din blog og synes det er fantastisk at lade sig inspirere af den. TAK! fordi du deler. Fantastisk vest du har kreeret - et rigtig flot mønster på forsiden. Jeg har været ved at prøve at gøre kunsten efter, men kan ikke få det til at gå op. Mon du vil dele det her på bloggen? Endnu en gang TAK! for al din inspiration :-) Mange hilsner fra Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej -Tove, tak for dine fine ord.

      Det mønster, snoninger jeg har brugt på forstykket, har jeg fra den slipover jeg
      har strikket til Alt om Håndarbejdes Julemagasin og du kan se det lige her

      http://www.stinehoelgaard.blogspot.dk/2013/11/det-er-sa-dejligt.html

      Håber at det lykkes for dig:)

      Slet
  15. Hvor er han bare en køn dreng Stine :-)) De øjne han har skal nok knuse nogle pigehjerter!! Vesten er superfin. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)) .... og han er samtidig super dejlig, så mit moderhjerte banker stolt for ham, men bestemt også for hans storesøster:))

      Slet
  16. Den er da bare for lækker. Fed effekt med den stribede ryg. Den gør sig godt på din flotte søn.

    SvarSlet