onsdag den 27. november 2013

Høj sol, foto, Nordhavnen og inspiration til strik


 I min "frokostpause" i går, fulgte jeg en pludselig indskydelse,
kastede mig ind i toget, 
og stod af på Nordhavnen station med mit kamera.
Høj blå himmel, tung trafik, forladte bygninger og kraner.
Knipsede et par billeder.
Nyder selv enkeltheden i billederne, 
det rå, faldefærdige, men i den grad også farverne.
Den klare blå, den rust, rødbrune, beige og råhvide.
Interessant, når man sådan bliver præsenteret for nye
farvekombinationer til evt. strik:))
... og sikke et held at jeg tog af sted i går, for sikke trist vejret er i dag, øv




8 kommentarer:

  1. Det var dog en smart måde at få inspiration!

    SvarSlet
  2. Frisk luft, skønne billeder og lækre farver - det bliver vist ikke bedre :)

    SvarSlet
  3. Så skønne farver. Jeg elsker rust :-)
    Du er god til at bruge øjnene og finde lige det der kan gøre et strikketøj lækkert :-)

    SvarSlet
  4. Det er jo lige ved siden af mit job :o) hvis du gik langs kajen ved Kalkbrænderihavnen, så var du et sted, hvor de af og til skyder reklamer og billeder til diverse blade.... det rustikke i det gamle område er fabelagtigt - men viger nok snart pladsen for en eller anden slags for moderne byggeri

    SvarSlet
  5. Skønne billeder - ja det er var en de dage der ligesom er bonusdage. Jge er spændt på hvad inspirationen bringer.

    SvarSlet
  6. Du er flink til å se -og hente inspirasjon til ditt arbeid! Flotte farger -gleder meg til å se resultatet av arbeidsprosessen!
    Kjempefin "reste-vest" til Folke i innlegget under her! :-)

    SvarSlet
  7. dejligt med sådanne indfald og smukke billeder du fik med hjem. Glæder mig til at se hvad sådan en dejlig dag omsat i strik :)

    SvarSlet
  8. Smukke smukke billeder Stine! Tak for din pludselige indskydelse, så vi alle kunne nyde godt af den smukke blå himmel og den spændende location :-)

    SvarSlet