onsdag den 13. november 2013

Parasoller og solskin....


... er vel ikke det, de fleste af os går og tænker på,
nu, når vi snart nærmer os julemåneden.
Men jeg er i gang med at aflevere de sidste forårsmodeller, 
og er faktisk allerede i gang med de modeller af mine designs, 
som skal bringes i bladene i sommermånederne 2014.
Denne kortærmede model,
 du lige kan se en snas af her og som jeg lige har sendt af sted til Hendes Verden,
er strikket op i et skønt råsilkegarn fra Gepard med
navnet Athena
Modellen er strikket på p nr. 5½ i glatstrik
og med "Parasoller" midt for, bag og på ærmerne.
 Så hvis du længes efter sol, varme og Parasoller
så er det på vej.... med posten;))

9 kommentarer:

  1. Nej det er det ikke - men man kan vel drømme sig til lidt til det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må være svært sådan at skulle bytte rundt på årstiderne for hele tiden at være et skridt foran :)

      Slet
  2. Som sædvanligt er dine pinde rødglødende :-)
    Jeg kan sagtens tænke på parasoller og solskin ( drager snart til Lanzarote :-))))
    God aften til dig Stine.

    SvarSlet
  3. Drømme drømme drømme ... om både parasoller og lækker strik :)
    glæder mig til at se mere .... når foråret kommer :)
    knus og go aften

    SvarSlet
  4. Jeg drømmer om jul og derpå sol, varme og forår.
    Dine parasoller ser rigtig flotte ud. Glæder mig til de kommer i bladet. Det er utroligt hvad der kan findes i masker og garn. Stor beundring herfra.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Smukt og et sikkert hit til sommer.

    SvarSlet
  6. Dette ser veldig fint ut!! :-)

    SvarSlet