fredag den 1. november 2013

Poncho


Så blev den færdig, min Peru Poncho bestilt af Hendes Verden.
En hastesag.
Min kære strikkedame Winnie, 
har været på akkord, og strikket myreflittigt, dag og nat i en uge. 
Tak du kære:)
Jeg fik monteret færdig i går og tjekket min opskrift og diagrammer.
Om lidt tager jeg denne + 2 andre strikmodeller under armen,
og tager toget ud til Egmont/Hendes Verden 
og aflevere hele molevitten.
Bagefter trisser jeg ind i kantinen til pindemadder 
og årets freelance-arrangement. 
Dejlig start på en god weekend:)




12 kommentarer:

  1. hej Stine ja den er mega flot dejlig pasform, knuzz winnie

    SvarSlet
  2. Den ser super lækker ud - smukt :)

    SvarSlet
  3. Årgh den ser godt nok super-lækker ud - glæder mig til at se lidt mere af den :-)
    Knus

    SvarSlet
  4. Endnu et flot design fra dig. God weekend til dig og dine :)

    SvarSlet
  5. Den kunne godt finde mine pinde... tror at der er en svigerdatter som kunne bruge den.

    SvarSlet
  6. Den ser superflot ud ! og rigtig godt ramt i stilen (peru) :o)

    SvarSlet
  7. Dejligt med sådan en myreflittig strikkedame og ponchoen ser skøn ud :-)
    Desværre havde jeg ikke mulighed (igen) for at deltage i freelance arrangementet pga. mit arbejde :-(
    Håber at i havde en hyggelig eftermiddag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super hyggeligt og øv at du ikke kunne komme.

      Slet
  8. Lækre farver i et lækkert design :)
    Jeg fik held af at blade Alt om håndarbejde igennem i går og fik rigtig set på julekjolen....hold nu op hvor er den smuk....ikke at jeg er overrasket :). Ville straks selv købe bladet og tænk, det kan ikke købes i miles omkreds af hvor jeg bor....nu går den vilde jagt ind: Må ha min søster involveret, for der er sikkert flere muligheder i KBH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Lene

      Ærgerligt at høre at det er så svært at få fat i, hmmm....

      Slet
  9. Wauw den ser flot ud Stine ... Lækre mønstre og farver :)
    Ønsker dig go weekend
    Kh

    SvarSlet
  10. Den er så smuk. Kan det slet ikke lade sig gøre at købe din opskrifter uden at skulle købe et ugeblad? For dem gider jeg simpelthen ikke at have liggende, og jeg har af og til lyst til at prøve dine modeller af.
    Venlig hilsen
    Susanne
    http://tangsunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet