fredag den 15. november 2013

Strikkekit til børn



Mangler du en hyggelig, kreativ gave (advent, jul, fødselsdag)
til et barn, så kig ind i mit Varehus her.

Jeg fik ideen til dette kit, 
fordi min niece, til hendes 8 års fødselsdag,
 ønskede sig pinde og garn,
 så hun kunne lære at strikke.
Det er min egen dreng Folke som i sin tid strikkede uglen,
se her.
I kittet har jeg lagt 
- 4 små ngl garn i ass farver
- et par helt nye, børnevenlige, lette og korte, 
plastik strikkepinde i ass fv fra Villy Jensen
- 2 x 2 ass. knapper til øjne
- orange garn til næb
- en opskrift/vejledning
(Faktisk er der nok garn og knapper til 2 ugler)
Barnet skal dog have en voksen ved sin side, 
som kan slå op og strikke ret.


5 kommentarer:

  1. Det er godt nok en god ide! Uglen er rigtig sød i al sin enkelthed.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Den er sød, og en god idé til piger og drenge som vil lære at strikke. Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Mægtig god ide. Min niece er 7 år og jeg lurer lidt på om hun mon er klar......selvom moster ikke strikker, så synes jeg da at det kunne være en hyggelig ting.

    SvarSlet
  4. Rigtig fin idé ❤️ - og Folke's ugle er så fin :)
    Knus og go weekend

    SvarSlet
  5. Så fin ide, vi skal ha´ de unge mennesker i gang med strikkepindene :0) Og tak for sidst, super hyggeligt!

    Knus Karen Marie

    SvarSlet