torsdag den 21. november 2013

Strik et iPad Cover


 Dette cover er et af mine 3 designs i 
Alt om Håndarbejde 12.
En god, nem, hurtig og ikke mindst anvendelig gave. 
Strik det, som her i trekanter i 4 fv eller
vælg en lidt hurtigere udgave i striber, ensfarvet m.m.
Det eneste der er vigtigt, det er at du bruger det garn som jeg
har brugt og beregnet krympning ud fra.
Lima fra Hjertegarn.



Derudover har jeg designet denne dejlige, bløde, varm 
og praktisk model,
strikket i let figur i Geyser fra Stof 2000.
Lige til at "flytte ind i".
Dertil et praktisk løst halsrør.




 Ja, og så er der jo ham der Hr. Pingvin,
som du fik hilst på i forrige indlæg.
Igen en hurtig, sjov, fjollet og praktisk gave
til en anden eller dig selv;)
Her har jeg igen brugt Lima fra Hjertegarn,
men her kan du egentlig bruge det garn du har lyst til.
Jo tyndere garn og pinde, jo mindre pingvin.



4 kommentarer:

  1. lækkert, lækkert og atter lækkert :)
    Den pingvin er simpelthen sååååå bedårende <3

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med dit iPad cover :-) (ejer ikke en iPad, men derfor synes jeg stadig at de er lækkert:-)))

    SvarSlet
  3. Fine ting du har designet! Liker genseren veldig godt, den ser deilig ut! :-)

    SvarSlet
  4. Lækre - og meget forskellige designs. Det mindede mig lige om, at jeg ønsker mig en ipad.... ;)

    SvarSlet