søndag den 10. januar 2010

Børn som maler

Jeg vil gerne vise jer en lille billedeserie af min søn Folke (rød hættetrøje) og hans lidt større kammerat Carl fra børnehaven. Sidste år ved denne tid havde vi en lille eftermiddag med hygge, stor koncentration, maling og pensler.





Her var Folkes færdige resultat. Dengang var han knap 4 år.






Dagen efter var jeg med arbejdet ude og disponere nyt børnetøj til den følgende sæson. Nede i receptionen står jeg pludselig ansigt til ansigt med en maleri i ramme, og tænker, hvor har jeg set det maleri henne før, det har jeg da set for nyligt??.....
Er det ikke for vildt..... en gul cirkel i midten omgivet af først rødt så blåt....




2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor viiiildt!

    Og flot billede, din søn har kreeret i øvrigt :-)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er det mærkeligt. Det fortæller måske også at børn kan lave kunst i 4-årsalderen?

    SvarSlet