onsdag den 27. januar 2010

Tapet på hylder....


Skønne farvekombinationer, synes jeg, at det er blevet til, på disse 2 hylder, som nu hænger på min datters værelse. Hylderne blev købt for mange år siden i Ikea til hendes pusleplads, og fik en opstramning her for et års tid siden, da hun fik sit eget værelse. Jeg har brugt tapetrester fra blandt andet Mandrup Poulsen Tapeter, og stykker af Rie Elise Larsens gavepapir.
Hylderne har forskelligt papir på alle 4 "vægge" og på baggrunden. Udenpå er de malet hvide.


6 kommentarer:

  1. De er rigtig fine! Jeg må straks igang med sådan et projekt :-)
    Må jeg spørge hvad du limer papiret fast med?
    Rigtig god dag!
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Differentia,
    tak for din søde kommentar.
    Jeg limer som regel større stykker fast med en hvid skolelim som er blandet op med vand, så det er lettere at smøre ud. Ellers decopagelak.
    Hylderne her har jeg ikke givet lak, men det kunne også være godt at afslutte med, som beskyttelse.
    Håber det er nok, til at du kan komme i gang med dit eget projekt:)

    SvarSlet
  3. det ser lækkert ud med alle de farver og ting.
    måtte godt være mit værelse de hang på :)

    SvarSlet
  4. hej Stine, tak for din kommentar, havde faktisk glemt alt om troldepus, så er gået i gang med at læse den, og der var mange ting jeg havde glemt :)men man bliver helt barneglad inden i når man møder noget man havde da man var lille :)

    SvarSlet