torsdag den 14. januar 2010

Fantastisk japansk papir fra Swinging London




Så er jeg kommet hjem efter 3½ dag i London med min store pige, Selma 10½ år. Det har været en dejlig oplevelse for os begge, og kan varmt anbefales:)
Vi har set en masse, og blandt andet var jeg nær faldt baglæns af lutter glæde over at komme ind i Shepherds og se alle de skønne papirer, redskaber og ikke mindst æsker m.m. (gå ind under Japanese Decorative Paper). Det var fuldstændig umuligt at vælge, ville bare have dem alle..., prøv lige og se farverne og de skønne mønstre:)








3 kommentarer:

  1. Oooh, det må være blevet en dyr tur, tænker jeg ;o)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en pragtfuld tur og hvor må det være hyggeligt at være alene afsted med din store datter.

    Japansk papir er simpelthen det smukkeste i verden. For mange år siden var jeg i Japan hvor jeg købte mig fattig i smukt papir. Nu om stunder nænner jeg næsten ikke at klippe i det sidste jeg har så det ligger mest i sin smukke japanske lakæske. Af og til tager jeg papiret frem og kærtegner de smukke mønstre med øjnene.

    Rigtig god weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  3. åhh...kan godt forstå det har været svært at vælge, det er jo papir himlen :)

    du har også fået en award, inde hos mig :)

    SvarSlet