mandag den 18. januar 2010

Liberty stof i meter mål





I London i sidste uge, var jeg ude i Shaukat & Company, langt ude af Old Brompton Road, et sandt liberty-stof-mekka. I rigtig lang tid var jeg fuldstændig handlingslammet, kunne hverken beslutte det ene eller det andet, så meget stof var der.
Fik til sidst sporet mig ind på 3 stykker stof (de 3 nederste stykker på billedet), 2 x buks til Selma og 1 par til mig selv (det grønne).


Dertil valgte jeg forskellige mindre stykker til detaljer som linning, evt. lommer og bindebånd.
På billedet er de nederste stoffer fra London, mens de øverste 4 er fra henholdsvis Stof 2000 og Stof & Stil. Dem havde jeg bare glemt at jeg havde købt.... mææn, de passer da skønt sammen med de andre:)


2 kommentarer:

  1. Uuuh, der var jeg i efterårsferien. Langt ude og ikke prangende butik, og sikke et slaraffenland for sådan nogen som os :)

    God fornøjelse med syningen :)

    SvarSlet
  2. ser skønt ud!! Gotta go gotta go to London! ;)

    SvarSlet