onsdag den 6. januar 2010

Forår, forår kom nu snart, vi har ventet længe....





.... men se lige her! Jeg blev helt kåd og i forårs humør da jeg opdagede at mine troldgrene havde slået rødder og skyder de skønnest, friskste grønne, små spæde blade ud i min lune stue. Jeg synes at det er helt i orden at lade sig snyde bare et øjeblik, for hvis jeg hæver blikket 10 cm, ligger der flere cm sne på husenes tage..... og som I kan se, har jeg ikke fået fjernet al julepynten. Thoras porcelænspynt hænger der endnu, og lur mig, om jeg ikke på snedig vis, kan finde plads til de små kreationer i mit hjem hele året rundt;)



porcelæn, smykker, brocher, forår, pastelfarver

Og her er lige et lille udvalg af nogle øreringe og min yngling broche, som også er nogle af Thoras små værker...

5 kommentarer:

  1. Wauw, jeg kunne også lade mig snyde af de sprøde skrud fra troldegrenen. Hvor er de skønne, lige hvad man har brug for i denne tid. Jeg er vild med den smukke keramik, tak for at du fik mine øjne op for det. Ha' en dejlig aften. :o)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, der får mig til at længes efter forår. Og de øreringe WoW - de er fantastiske :-)
    Mette

    SvarSlet
  3. hvor er det nogle smukke smykker :)
    dejlige billeder det får helt varmen frem i kinderne.

    SvarSlet
  4. Hende Thora laver da nogle fantastisk flotte smykker, forhandles de nogen steder?

    SvarSlet
  5. Hvis man logger på denne hjemmeside http://finnsdottir.dk/
    er der i højreside en email adresse man kan skrive til for updates on Thoras smykker og om hjemmesiden... ;O)

    SvarSlet