fredag den 29. januar 2010

Mit nytårsfortsæt starter godt:)
Jeg har fået syet mig et par pludderbukser (Onion mønster) i en slags patchwork (kan ikke huske hvad det hedder). De er lidt vilde, men når jeg har sorte støvler og overdel på til, så fungerer det for mig.





Af materialer har jeg brugt 2 gamle nederdele, 1 kittel-kjole, 1 mulepose i Holly´s berømt firkløver-print, som jeg fik på modemessen i Bella Centeret sidste eller forrige år (?), og nogle små stykker stof-rester med Babuska-print fra Malika og Rosa. Alt sammen tøj, som jeg ikke har brugt længe.









Det hele har jeg syet på gammelt lagen af min mormors, fra krigens tid. Et lagen så slidt, at det på et tidspunkt er klippet over på midten, hvor det var allermest slidt og syet sammen igen så siderne var samlet på midten.
Ja så der er lidt historik i de bukser;) .... som derudover også er super skønne at have på!

1 kommentar: