søndag den 3. januar 2010

Så skal der leges....:)

Karen Marie har tagget mig, og spurgt om jeg vil lege med....

3 ting

3 ting jeg husker, som var det i går

Havde besluttet mig for at jeg ville holde det på et helt professionelt plan, meeeen det er altså ikke lige sådan nogle billeder der dukker op i min hukommelse.

1. Da jeg første gang kyssede min mand, og dansegulvet sejlede og alle lydene forsvandt...
2. Min søns fødsel, han vejede 4850 kg, og var noget af en krabat at presse ud.
3. Da jeg hang på den 19 meter høje rutschebane i Sommerland Sjælland, og kunne mærke at mine arme ikke længere kunne holde mig og at jeg om et sekund måtte give slippppp....

3 ting, som jeg ikke kan lide

1. peberrodssovs
2. løgn og latin
3. at komme for sent til en aftale

3 ting, som jeg godt kan lide

1. god mad, rødvin og en aften som ender med dans
2. at gå og glæde sig til en lille rask ferie, som nu den tur til London, jeg skal på i næste uge med min datter.
3. stærk lakrids og peberbolsjer

3 blogs, som jeg besøger dagligt

Jeg må indrømme at jeg var inde på Karen Maries blog dagligt i December for at se hvad hun den pågældende dag kunne ryste ud af ærmet. Og det var da helt utroligt hvad den dejlige kvinde kan finde på.
Jeg er ikke på dagligt. Men når jeg så er på, tager det mere og mere af min tid, i takt med at jeg opdager alle de fantastiske og inspirerende blogs der er at finde.
Men hvis jeg skal nævne nogen bliver det Karen Marie, the puk project og Bournonville.

Jeg tagger Bournonville, og håber at du vil lege med??

2 kommentarer:

  1. Kæreste Stine - prøver lige igen, tror ikke min kommentar er nået frem til dig!?? Jeg må gøre en undtagelse og skrive til dig under "google navn". Dels fordi jeg er ved at få pip af ikke at kunne skrive kommentarer her hos dig, dels fordi jeg må sige tak for de søde ord! KH Karen Marie

    SvarSlet
  2. Hej Stine. Jeg har forgæves forsøgt at klikke ind på dine nye indlæg, jeg får i min læseliste. Men det kan ikke lade sig gøre, hver gang kommer beskeden "siden findes ikke". Der må være noget galt med din blog!?

    Bare lige så du er informeret :)

    SvarSlet