søndag den 24. januar 2010

Gevindst i storskrald

Jeg er blevet ret vild med at lege med billederne, så derfor er alle i dette indlæg invert, spejlvendte/modsat kan man oversætte det med.

Jeg er bare super glad. Har fundet nogle fantastiske ting i storskrald i dag = gratis:)
Ude hos min bror var en stor del af et dødsbo stillet ud i sneen, og jeg øjnede straks en mulighed for at finde lidt gode ting og sager.
Se lige hvad jeg fandt:
3 stk. kufferter, hvoraf den ene var lavet af træ, og som alle er blevet skrubbet og luftet og taget i brug. Jeg har nemlig lagt noget af mit garn deri.






Et paraply-stativ som lige kan rumme de gavepapirer børnene må bruge af, og som er nogle andre end dem på billedet. Mine papirer plejer nemlig at lægge et hemmeligt sted;)



2. stk sort-hvid billeder, som jeg tror kan blive en god kombination med lidt nyt.
Og en teaktræs-hylde, som jeg ikke har fotograferet.






Det er bare så fedt, at komme hjem med sådanne godter under armen. Godt at vi har elevator;)

2 kommentarer:

  1. Hvor skønt! Især de tre kufferter...
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Jeg må da vist lige en tur ud i gården, og se om der er nogen der har stillet godter ud i weekenden :P

    Fede ting, storskrald er det bedste!

    SvarSlet