fredag den 10. februar 2012

Det rene fis og pjank...


... er hvad, det her armbånd er.
  En hurtig produktion, hersker der vist ingen tvivl om:)
Det rene sjusk ville mange sikkert mene;)
Jeg finder det befriende engang imellem ikke at være så præcis og korrekt, og at lege og sætte materialer sammen fordi man synes, at det er sjovt.
Til sommer, når huden har fået lidt farver, tror jeg det bliver rigtig flot og jeg vil bruge det flittigt.
Jeg har brugt en strimmel liberty stof hvorpå jeg har trukke
3 perler fra Søstrene Grenes  + 1 lille i træ
Neongul mursnor fra Silvan er viklet om perler og mellem perler
3 forskellige stykker gummisnor er viklet omkring båndet mellem perlerne



9 kommentarer:

  1. Ha thats sweet...
    Very lovely

    Greatings send you Conny

    SvarSlet
  2. åh ja, tænk sig hvis man kunne få spise-snørrebånd i pink og blå, det var det første jeg kom til at tænke på, da jeg så dit smukke armbånd :o) Hvad man har på hjertet......

    Rigtig god weekend :o)

    SvarSlet
  3. Det er skønt engang mellem bare at lave noget krims krams og i dette tilfælde noget pænt krims krams ;-) forøvrigt... Jeg drømte om dig i nat - du skulle lære mig at strikke og blev edder sur på mig da jeg ikke hørte efter. Haha det var altså lidt morsomt ;-)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er enig med Frk. Jensen...det var også min første tanke ;o)

    SvarSlet
  5. Et rigtig sødt armbånd ..
    og måske et projekt til en af dagene i vinterferien ?
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Sjovt, jeg har slet ikke set det som kulørt slik-snørebånd,
    men nu kan jeg godt se det, mums:))

    SvarSlet
  7. Det kunne min datter og jeg ha hygget mig med i vinterferien, men desværre får vi ikke en i år :/

    MEN til noget positivt!
    Jeg har gang i en give away med retro stof og tapet, måske har du lyst til at være med?

    kh

    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg har kigget mig lidt omkring og hvor laver du mange fede ting!
    Hvad angår armbåndet er 'sjusk' så ikke vldig oppe i tiden (;

    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet