søndag den 12. februar 2012

I morgen i Hendes Verden...



... starter den store samleserie med bud på hvad du kan strikke af tilbehør til foråret. I morgen mandag d. 13. (uge 7) får du samlemappen + 1. del af samleserien som indeholder et hæfte med opskrifter på sjaler til al slags vejr. 2. del (uge 8) er der bud på toppe/lette overdele (den du kan ane på billedet med striberne, er mit design:). Strikket i Livorno fra Wilfert´s). Uge 9 får du opskrifter på en masse forårs tørklæder og sidste uge, del 4 (uge 10) er der bud på tasker.
Håber du bliver fristet til at købe bladet;))

10 kommentarer:

  1. Jeg er allerede fristet ;-)
    Jeg så godt, at der kom endnu en serie af hæfter - elsker sådanne små "opslagsværker"!

    SvarSlet
  2. Super!
    Jeg tror også at det bliver godt:))

    SvarSlet
  3. Køber troligt bladet hver uge, synes altid du får lavet sådanne nogle fine designs. Knus

    SvarSlet
  4. hej Stine
    det lyder rigtig spændende.
    jeg må lige holde øje :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. hej igen
    du får lige et link til giveawayen her http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  6. Jeps, er absolut fristet og skal vist lige forbi bladkiosken på vej hjem i dag :)
    God mandag!

    SvarSlet
  7. Åh ja jeg er også fristet. Den top du har lavet i striber ser rigtig skøn ud her til foråret.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Indrømmer det blankt... Køber ALTID Hendes Verden, så går man aldrig glip af gode designs.
    Lækkert som du har fået sat bloggen op.

    SvarSlet
  9. Ihhh det er super, at du laver ugens reklameindslag. Så ved man, hvornår man ubetinget skal huske at købe HV. :-) Må huske det i morgen. ;-)

    SvarSlet