tirsdag den 7. februar 2012

Månelandskab ...??


Nææhh, nej....
Broderi i "frihånd"
En eftermiddag med kaffe og kage, en aften med lækker mad og rødvin og en nat på en briks ved siden af brændeovnen
Stedet var Karen Marie´s sommerhus
                         Tidspunktet var midt i December
Deltagerne var Anne Dorte, Karen Marie og jeg:)) 
  Det var fantastisk at sidde der i den lune stue og hygge, snakke, grine, nørde og bare være i godt selskab
Leg med farver og forskellige sting
Jeg tilføjede halve filtkugler som hurtigt blev integreret i det begynde landskab
Det var skønt at prøve noget nyt, når man ellers kun af broderet korssting:))






18 kommentarer:

  1. Å wow så stili, sånn har jeg lyst å lære :) Hærlige farger :)

    SvarSlet
  2. Det ser fedt ud. Sjov måde at bruge filtkugler (selvom man uvægerligt kommer til at tænke på brystvorter). Er også blevet lidt bidt af broderi :-)

    SvarSlet
  3. Det ser meget spændende ud, pragtfulde farver. Kunne være flot til puder og tæpper.
    Ha`en god dag :o)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare rigtigt fint og spændende ud. Dejligt med sådan en dag i sommerhus.

    SvarSlet
  5. Det er rigtig, rigtig fint, Stine. Jeg ELSKER filtkugler, de passer rigtig godt ind i dit broderi og med farverne. Good job. Knus

    SvarSlet
  6. Kan blive ganske, ganske misundelig over jeres dage i godt selskab med hinanden og nørklerierne. De frirum skal vi alle huske at holde os!!
    Og broderierne er bare skønne - helt andet udtryk end korssting (som jeg også for det meste holder mig til) ;-)
    Kh Henriette

    SvarSlet
  7. Sjovt :)
    - og flot!
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Hvor er det en god ide at anvende filtkuglerne sådan og sikke et smukt resultat. Jeg er imponeret.

    SvarSlet
  9. Det ser simpelthen så godt ud!!!! Ej, hvor er det flot!

    SvarSlet
  10. så utrolig fint dette var...som et kunstverk:-)

    SvarSlet
  11. Søde alle sammen

    Tak for jeres kommentarer, fra månelandskab til bryster til et lille kunstværk...:))
    Det er dejligt så forskellige vi er, og hvad vi "ser" og hvordan vi oplever det vi
    ser. I hvert fald var det en dejlig oplevelse for mig og lege med broderiet.
    Faktisk var oplevelsen lidt a la at male....

    God aften Stine:)

    SvarSlet
  12. Hvor er det flot! Kunne så godt tænke mig at lære det, og har sukket over ikke at være sjællænder og kunne deltage i Karen Maries broderi-workshops -eller jeres Politikken arrangement!
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  13. Ja, jeg kan ikke andet end at anbefale alle også fynboer og jyder og give sig selv en lille Københavnertur, og i programmet planlægge at komme forbi en af Karen Maries workshops med broderi. Hun er så dygtig og inspirerende

    Stine:)

    SvarSlet
  14. Hvor er I altså dygtige.
    Jeg er også igang med at brodere på min Dale Tunika, og den ryger snart et vist sted hen. Det bliver ikke så flot, øv øv

    Det ser rigtig godt ud. Ser masser af strik med sådanne broderier på, og ved jeg vil blive kaldt HIPPIE af mine piger igen igen, men flot lavet det er det altså.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  15. Det ser rigtig spændende ud! Hvad endte det med at blive?

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  16. Kære Jenny

    Det er ikke blevet til noget, har bare haft det liggende siden den dejlige dag i December, og tænkt, det skulle I ikke snydes for at se;)

    Stine:)

    SvarSlet
  17. Åh ja det var en dejlig dag og et smukt broderi du fik lavet! Det må vi altså snart gentage ikk´!??

    Og så lige en dejlig vinterferie til dig - knus Karen Marie

    SvarSlet